גיא לביא. צילום באדיבות מכבי רעננה
גיא לביא. צילום באדיבות מכבי רעננה

לביא: "ההפסד מאכזב, אבל עכשיו יש משחק על עונה שלמה"

רצף 12 הניצחונות הרצופים של מכבי רעננה נקטע עם הפסד למכבי רחובות במשחק הראשון של רבע גמר הפלייאוף. בשישי (15:00, מטרווסט) תנסה הקבוצה של ברק פלג להישאר בחיים ולכפות משחק שלישי ומכריע בסדרה

פורסם בתאריך: 17.4.18 12:43

הריצה המרשימה של מכבי רעננה בדמות 12 ניצחונות רצופים נבלמה במשחק הראשון ברבע גמר הפלייאוף של הליגה הלאומית. מכבי רחובות שמרה על הביתיות, ניצחה 68:77 ועלתה ליתרון 0:1 בסדרה. המשחק היה צמוד מאוד בשני הרבעים הראשונים, כשרעננה ירדה להפסקה ביתרון 34:37. רבע שלישי מצוין של רחובות בראשות עודד שעשוע ואליאב אוחנון הסתיים בניצחון 16:25 והמקומיים המשיכו במומנטום עד הניצחון. חמישה שחקני רעננה קלעו בספרות כפולות – סמואל גיבנס 15, ווין לנגסטון 13, גיא לביא וגיל בני עם 12 כ”א ואלק ג’וסף קוברי קלע 10 נקודות. מנגד מייקל בריסקר, בדרך כלל מניה בטוחה בהתקפה, הציג משחק מאכזב ונעצר על שתי נקודות בלבד. בנוסף סבלה רעננה מיום נוראי מחוץ לקשת עם 6 שלשות בלבד מ-20 ניסיונות (30%). בצד השני הצטיין מרכוס רלפורד עם שורה סטטיסטית מרשימה של 23 נק’, 8 ריב’, 5 אס’ ו-5 חטיפות. עוד בלטו בשורות רחובות אלומו קולמן שהוסיף 16 נק’ ושעשוע את אוחנון שקלעו 11 נק’ כ”א.

“לא הסתכלנו על רצף הניצחונות בליגה כי ידענו שהפלייאוף זה משהו אחר והתמקדנו רק בו. קיבלנו קבוצה קשה ואגרסיבית שמשחקת חזק ולא הצלחנו להתמודד עם זה”, סיכם הקפטן גיא לביא. “רחובות עצרה את משחק הריצה שהיה החלק הכי חזק שלנו. לא עשינו נקודות במתפרצות בצורה טובה והם הצליחו לעצור את הקלעים שלנו. בסך הכל היינו ביום לא טוב”.

בשישי (15:00, מטרווסט) תחזור רעננה הביתה למשחק מספר 2 ותעשה הכל כדי לא לסיים את העונה ולכפות משחק שלישי ומכריע. “ברור שההפסד מאכזב אבל יש לנו עכשיו משחק על עונה שלמה. מבחינה מנטלית כשאתה מגיע למשחק על כל הקופה זה משהו אחר לגמרי”, אמר לביא. “אולי יש כאלה שנלחצים מהמעמד אבל אני אישית לא חושב שזה מלחיץ. אין לנו מה להפסיד ונצטרך להגיע הכי מוכנים וחדים כדי לנצח ולחזור לרחובות למשחק שלישי. לפני שנתיים באותו שלב עשינו מסלול דומה כשהפסדנו את המשחק הראשון בבאר שבע וניצחנו בשני המשחקים שאחריו. זה מה שנעשה גם הפעם”.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר