שניר שוקר. צילום הפועל רעננה
שניר שוקר. צילום הפועל רעננה

שוקר: "המקום השביעי הוא בהחלט מטרה ריאלית עבורנו"

אחרי שהבטיחה את ההישארות, עלתה הפועל רעננה למקום העשירי והקפטן שניר שוקר, שספג אדום ראשון בקריירה, מסתכל קדימה: "ידוע שאנחנו אחד המועדונים הספורטיביים בארץ"

פורסם בתאריך: 26.4.18 11:18

הפועל רעננה שמה ביום שני חותמת נוספת על עונה מוצלחת, כשאחרי שהבטיחה כבר ביום שבת עונה נוספת בליגת העל, רשמה ניצחון 0:1 ביתי על מ.ס אשדוד, במסגרת המחזור ה-30. שער של בן והבה, שהשתלט על כדור חוזר מבעיטה של רועי זיקרי, קבע את תוצאת המשחק כבר בפתיחה וסיבך את מ.ס אשדוד בתחתית. אגב, הפועל רעננה מעולם לא הפסידה לאשדוד, בשום מסגרת. רעננה היא גם הקבוצה שצברה עד כה הכי הרבה נקודות בפלייאוף התחתון (10) והיחידה שעדיין לא נוצחה.

"יש הקלה בעקבות ההישארות בליגה", מספר הקפטן שניר שוקר, שהורחק במשחק מול אשדוד. "למרות שכבר הבטחנו את ההישארות באנו וניצחנו את אשדוד במשחק שאין לו חשיבות מבחינתנו ועבורם זה היה משחק קריטי. הוכחנו שאנחנו מקצוענים ושיחקנו טוב. מבחינה אישית האדום שלי היה מיותר, ועובד במיוחד כשהוא היה הראשון שלי בקריירה".

כשנותרו עוד שלושה מחזורים לסיום העונה, עלתה רעננה למקום העשירי בטבלה עם 34 נקודות, כמו בני סכנין שמתחתיה ואותה תפגוש ביום שבת (20:00, דוחא) ומכבי חיפה שמעליה. הפער ממכבי פתח תקוה השביעית עומד על שלוש נקודות. "אי אפשר להגיד על מועדון כמו הפועל רעננה שהוא בדרך לים", אומר שוקר. "ידוע שאנחנו אחד המועדונים הספורטיביים בארץ והוכחנו את זה ביום שני. כרגע המטרה היא לסיים כמה שיותר גבוהה והמקום השביעי הוא בהחלט מטרה ריאלית עבורנו. מצפה לנו משחק קשה מול סכנין כי כל קבוצה רוצה לסיים כמה שיותר גבוה".

"פתחנו את העונה גרוע מאוד והיו גם חילופי מאמנים שהשפיעו עלינו", חוזר הקפטן אחורה אל העונה של האדומים. "עד חודש ינואר היינו עם 8 נקודות וקצב צבירת הנקודות שלנו בסיבוב השני היה מדהים. נשארנו בליגה 4-5 מחזורים לפני סיום העונה, יחד עם העפלה לחצי גמר גביע המדינה, כך שזאת עונה מוצלחת מאוד".

הישארו מחוברים לכל הסיפורים החמים ברעננה:

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר