דודו-אברהם צילום הפועל כפר סבא
דודו-אברהם צילום הפועל כפר סבא

המשימה: לשלב שחקנים צעירים בהרכב

יצחק מימוני מאמין שדודו אברהם ודני בונדר יבנו בהפועל רעננה סגל טוב וממליץ לשלב צעירים. פרשנות

פורסם בתאריך: 11.6.17 17:03

 

יצחק מימוני

יצחק מימוני

1 הפועל רעננה כבר הוכיחה בשנים האחרונות שהיא מסוגלת לבנות סגל ראוי בתקציב שפוי, ונראה שהמגמה הזו נמשכת גם בקיץ הנוכחי. לקבוצה צורפו עד כה הקשר הסרבי מרקו אדאמוביץ' שמגיע מהליגה הקפריסאית וכרם ארשיד שחוזר לקדנציה נוספת מהפועל עפולה, כשהיעד הבא הוא החתמת שוער בעל שיעור קומה. אני מזכיר שבסגל הקבוצה נמצא אסף צור הצעיר והמוכשר, משוערי העתיד של הכדורגל הישראלי, ושוער מנוסה שיחנוך אותו מעיד בהחלט על מחשבה קדימה. לדעתי, בכל מה שנוגע לשחקנים הזרים עדיף להחתים ארבעה שבאמת מסוגלים לספק את הערך המוסף ולשדרג את הקבוצה משישה בינוניים. מעבר לזה, אני גם בטוח שדודו אברהם ודני בונדר שאימנו את קבוצת הנוער של המועדון, לא יקפחו את שחקני הבית הצעירים והמוכשרים ויידעו לשלב אותם בתבונה ברוטציה.

2 בהפועל כפר סבא עשה רושם שההיערכות לעונה הקרובה קצת תקועה. אחרי הירידה המתסכלת, על ראשי המועדון לפעול לשיקום הקבוצה במטרה להחזירה בהקדם לליגת העל. בניית סגל זה תהליך מורכב, שדורש זמן וסבלנות, כשכל החתמה צריכה להתבצע בפינצטה. כמו שציינתי בטורים קודמים: במקום לצרף אוסף של שחקני רכש בינוניים, במועדון חייבים לפעול להנחתת שלושה־ארבעה שחקנים שבסנדרט של הלאומית הם בגדר שוברי שוויון. תקופת הפגרה היא גם זמן מתאים לאיחוי הקרע בין הבעלים סתיו שחם והמועדון לבין האוהדים, כי בלי תמיכת הקהל הירוק יהיה קשה למועדון לעלות מחדש על המסלול הנכון. אני, בכל אופן, מאמין שאפשר לייצר דיאלוג אמיתי, לגשר על המחלוקות ולשתף פעולה. זה זמן פיוס.

3 במכבי הרצליה צפויה לעבור מהפכה של ממש במצבת השחקנים, והאמת, אחרי עונה כל כך חלשה, חריש עמוק הוא צעד ראוי ומתבקש. אני סומך על המאמן אייל לחמן – איש מקצוע ותיק שמכיר היטב את הליגה הלאומית – שיידע להפיק את הלקחים ולגבש קבוצה רעבה, נחושה ומתלהבת, שתשאף להחזיר את מכבי הרצליה למאבקי הצמרת. עונה נוספת של דשדוש בפלייאוף התחתון אסור שתחזור.

4 את הטור השבוע אני רוצה לחתום בשאפו לריאל מדריד, שהוכיחה שהיא הקבוצה הטובה באירופה עם 1:4 מוחץ על יובנטוס בגמר ליגת האלופות. כריסטיאנו רונאלדו ניצח על התזמורת והראה שוב שהוא אחד מגדולי השחקנים בכל הזמנים, כשלצדו ראוי לציין גם את טוני קרוס ולוקה מודריץ' ששלטו במרכז השדה. תסכימו איתי: זה היה משחק שעשה יחסי ציבור טובים לכדורגל והשאיר את כולנו עם טעם של עוד.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר