קובי מימון צילום אילן בשור
קובי מימון צילום אילן בשור

השבוע ברעננה: חגיגות יום ירושלים וסטנד אפ של קובי מימון

וגם, לילה ירוק בפארק, הצגה בגינה והפועל רעננה סוגרת עונה

פורסם בתאריך: 13.5.18 08:19

#ירושלים של זהב: היום (א') מציינים בארץ את “יום ירושלים”, המציין את שחרורה של העיר במלחמת ששת הימים ואיחודה תחת ריבונות ישראלית. באותו היום יעלו על הבמה ביד לבנים משה להב עם המופע הטיש הגדול שיארח את יזהר כהן ואת ג׳קי לוי. יומיים לאחר מכן יעלו על במת הזאפה הרצליה למופע משותף, “טיש בשלושה”. משה להב, ג’קי לוי וקובי אריאלי.
“משה להב הוא ירושלמי שעזב בינתיים את העיר”, מספר לוי, “קובי אריאלי הוא ירושלמי מדורי דורות וגר בה כמעט כל חייו. ואני, הירושלמיות שלי היא בלוף. אני אמנם בן לירושלמים אבל נולדתי בבת ים, גדלתי בקרית אונו ואחרי שירות בנח”ל גרתי בקיבוץ. התחלתי להיות ירושלמי רק בגיל 29. הגעתי כסטודנט לנחלאות, שהייתה אז המעונות של האוניברסיטה. כבן להורים ירושלמים חטפתי שוק תרבותי כי גיליתי שיש עוד אנשים שמדברים מוזר כמו אבא שלי. השפה מהלכת עלי קסם והתחלתי לצאת ולהסתובב ולהקשיב לאנשים, לסיפורים שלהם. ואז הבנתי למה אני אוהב את הגשש החיוור ולמה אני חושב ששייקה אופיר הוא הגאונות של מספרי הסיפורים. קלטתי שיש פה תרבות עממית במיטבה, שמגיעה ממקומות עמוקים בנפש האנושית. נכנסתי לזה לעומק, התחלתי להוביל סיורים בסמטאות ובשכונות, וככה עם השנים נקשרה בי תדמית של ירושלמי אסלי, כאילו שנולדתי וגדלתי בה. אבל זה כמו לראיין את חיים טופול על העלייה ממרוקו בגלל ששיחק ב”סלאח שבתי”.
ההופעה שלכם קשורה ישירות ליום ירושלים?
“בהופעות שלנו אנחנו נוגעים בדברים שהם בעינינו סימני הזהות בתרבות הישראלית, וירושלים היא חלק מזה, והלהקות הצבאיות הן חלק מזה, ויחסי דתיים וחילונים הם חלק מזה. ועל כל סימן כזה יש לנו משהו קומי להגיד. כי אנחנו אוהבים את הארץ ואת המקום בו גדלנו, אבל המקום הזה גם מצחיק אותנו נורא. יש פה משהו חריג. אני לא חושב שאם הייתי נולד בבלגיה היו לי כל כך הרבה חומרים קומיים.
“המופע הזה הוא סוג של קומזיץ בימתי שבו שלושה אנשים שלא שייכים לארץ ישראל הראשונה – חרדי, בן שכונות ירושלמי ובת ימי – שלא שירתו בלהקה צבאית, שרים שירים שליוו אותנו לאורך החיים שלנו ומתייחסים אליהם. יש זמרים טובים מאיתנו, זה לא העניין בכלל, זה השילוב בין ההומור לשירים והסיפורים שאנחנו מספרים. זו הופעה שגם מצחיקה וגם מרגשת. זה כאילו שני קצוות. רוב האמנים בארץ בחרו צד אחד בלי להסתכן. אבל יש אצלנו משהו שאתה גם צוחק, גם מתרגש, קצת מתגעגע, קצת שמח. העירוב הזה בהופעה שלנו הוא משהו אחר”.
“טיש בשלושה”, עם משה להב, קובי אריאלי וג’קי לוי. זאפה הרצליה, יום שלישי, 15.5 ב-22:00. פתיחת דלתות ב-20:15. כרטיס: 130 שקלים. המופע הטיש הגדול עם משה להב, ג’קי לוי ויזהר כהן יתקיים ביום ראשון (13.5) בשעה 20:30 ברחבת יד לבנים ברעננה.

משה להב צילום עיריית רעננה

משה להב. צילום: עיריית רעננה

#הפנינג בגינה: בואו להיות חלק מאירוע מקסים לכל המשפחה אשר יתקיים בגינה הקהילתית ברחוב מבצע קדש, שם תוכלו להתרשם מהצומח ומהעשייה הקהילתית בשכונה ואף, להקים ערוגה מושכת פרפרים. יש להגיע עם בגדים שאפשר ללכלך יום ראשון 13/5 בשעה 17:00. רחוב מבצע קדש 1 

#סיום עונה: עוד בראשון בשעה 20:00, תסיים הפועל רעננה את העונה המוצלחת שלה עם משחק חוץ מול מכבי חיפה. הקבוצה של מנחם קורצקי, שרשמה ארבעה ניצחונות ברציפות, תרצה להשיג ניצחון נוסף, שעם איבוד נקודות של קריית שמונה ומכבי פתח תקוה יוכל לסדר לה את המקום השביעי.

#הצגה בגינה:  הצילו את העץ – הדב הירוק- היא הצגת תאטרון בובות בנושא שמירת השטחים הפתוחים והגנה על בע"ח וחשיבותם לבני האדם. בהצגה תוכלו לצפות בגינה הציבורית, חורשת רועי חסן. על מה ההצגה? יום רביעי 16/5 בשעה 17:30 רחוב שבזי 4

#סטנדאפ על החיים: לאחר ששבר את שיא גינס העולמי במופע הסטנד-אפ הארוך ביותר, הסטנדאפיסט, השחקן והמנחה, קובי מימון מגיע לרעננה למופע עשיר בזויות מפתיעות. במופע בוחן מימון סיטואציות קטנות הלקוחות מחיי היומיום ומוציא מהן בדיחות טובות, בנוסף מימון מאלתר ומבצע חיקויים על הבמה.
מימון הופיע לראשונה בטלוויזיה בשנת 2004 בתוכנית הריאליטי האקדמיה לצחוק בערוץ ביפ. בשנת 2007 הגיש פינת סטנדאפ בתוכנית האירוח של שלישיית מה קשור. במהלך השנים 2008-2012 השתתף מימון בתוכנית צחוק מהעבודה במרץ 2015 שבר מימון שיא כאשר ביצע את הופעת הסטנדאפ הארוכה בעולם שנמשכה 42 שעות ו-20 דקות. בין השנים 2014-2015 השתתף בשתי העונות של סדרת הדרמה זגורי אימפריה בה גילם את אחד התפקידים הראשיים. בשנת 2015 שיחק בתפקיד הראשי בסדרה פרודים והשתתף בתוכנית הבידור מלחמת המינים.
המופע של קובי מימון יתקיים ביום חמישי (17.5) בשעה 21:00 בהיכל התרבות יד לבנים ברעננה. מחיר כניסה: 119 שקלים.

#לילה ירוק: כמיטב המסורת העירונית, גם השנה תקדיש עיריית רעננה את חודש מאי לקיומן של שלל פעילויות ויוזמות בסימן אהבת הטבע והסביבה, שיורחבו השנה, ולראשונה מתפרסות על פני כלל החודש. בין היתר ייהנו תושבי העיר לאורך החודש מסדנאות בגינות הקהילתיות, מהצגות וסרט בגינות הציבוריות, מהפנינג חווייתי, יריד יד שנייה, פעילות בשיתוף מערכת החינוך, הליכות משותפות לגנים ולבתי הספר, סדנאות אופניים לכל המשפחה, הרצאות בנושא תזונה נכונה ואורח חיים בריא- במסגרת כנס כינוי לתזונה בריאה, הליכות ג’ין, תחרות הגינה היפה ועוד. גם השנה תהווה פעילות “לילה ירוק בפארק” (ימים ה’-ו’ 17-18.5) אחד משיאי החודש, בהזמנת תושבי העיר ללינה באוהלים בחיק הטבע עם שלל פעילויות נלוות, ברישום מראש.
אירועי החודש מתקיימים בסימן “קהילה בונה סביבה ירוקה ברעננה”, מתוך האמונה בשיתופה של הקהילה כללי להגברת העשייה הירוקה. האירועים הינם המשך ישיר לעשייה הסביבתית הענפה המתקיימת בעיר, כעיר ירוקה בת קיימא, בהם בלטה בין היתר חתימת העיר באחרונה על תכנית “ברית ערים לאיכות חיים וסביבה” ביוזמת פורום ה- 15, לקידום הקיימות בישראל ויוזמות ובעיר בפרט.
לילה ירוק יתקיים בין הימים ה’-ו’ (17-18.5) בפארק רעננה. הכניסה חופשית.

לילה ירוק צילום עיריית רעננה

לילה ירוק. צילום: עיריית רעננה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר