טל איילה אחרי החתימה ברעננה. צילום באדיבות הפועל רעננה
טל איילה אחרי החתימה ברעננה. צילום באדיבות הפועל רעננה

רכש כפול להפועל רעננה: איילה ואורמוש חתמו לשנתיים

שני קשרי היורדת ללאומית, הפועל אשקלון, סגרו בקבוצה של מנחם קורצקי. “זו הקבוצה שרצתה אותי הכי הרבה”, אמר איילה

פורסם בתאריך: 6.6.18 13:51

הפועל רעננה ממשיכה בהכנות שלה לקראת העונה הבאה. בתחילת השבוע הודיעה הקבוצה על החתמתם של שני שחקני רכש משורות היורדת לליגה הלאומית הפועל אשקלון – הקשרים טל איילה ומירקו אורמוש. השניים חתמו על חוזה לשנתיים הקרובות במועדון.

"אני שמח להצטרף למועדון הפועל רעננה, זו הקבוצה שרצתה אותי הכי הרבה ואני בטוח שאוכל לתרום להם במהלך העונה הקרובה", אמר איילה לאחר החתימה. הקשר בן ה-29 פתח טוב את העונה האחרונה וכבש שלושה שערים, אך בהמשך נעדר ארבעה חודשים בעקבות פציעה ולא חזר ליכולתו בסיום העונה. לפני שהגיע לאשקלון עבר איילה לא מעט קבוצות – הפועל כפר סבא ומכבי נתניה. אחרי שגדל במחלקת הנוער של הפועל תל אביב שיחק בליגות הנמוכות.

אורמוש, אחד הזרים עם הקילומטראז' הארוך ביותר ביותר בליגת העל, נחשב לאחד השחקנים המצטיינים של אשקלון בעונה שעברה כמלך השערים של הקבוצה עם שבעה שערים. אורמוש גדל במחלקת הנוער של היידוק ספליט והושאל להפועל תל אביב. בהמשך שיחק גם בהפועל עכו, הפועל פתח תקוה ור.נ.ק ספליט, לפני שהגיע לאשקלון, שם שיחק בשנתיים האחרונות.

השניים מצטרפים לעדי נמני ועידו לוי שהאריכו חוזה במועדון וימשיכו לעונה נוספת.
בתוך כך, הקשר רועי שוקרני ואלי בבייב סיים את דרכו בקבוצה, כמו גם שמעון אבוחצירה, שחזר להפועל קריית שמונה, אור דסה שחזר למכבי תל אביב ורועי זיקרי שחתם בהפועל תל אביב.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר