ברק פלג. צילום: נמרוד גליקמן
ברק פלג. צילום: נמרוד גליקמן

ברק פלג עזב סופית את עירוני רעננה, עופר רחימי ואבנר יאור מועמדים להחליפו

אחרי שלוש עונות מוצלחות, המאמן נפרד מהקבוצה ויאמן את מכבי חיפה בעונה הבאה. ווין לנגסטון הוא השחקן היחיד שחתום. גיל בני מונה לקפטן נבחרת העתודה שמתכוננת לאליפות אירופה

פורסם בתאריך: 13.6.18 10:59

בעירוני רעננה לא ממהרים לקבל החלטות בקיץ הזה. נכון למועד סגירת הגיליון הקבוצה טרם החתימה מאמן לקראת העונה הבאה, כאשר גם סגל השחקנים לעונה הבאה מונה כרגע רק שחקן אחד בוודאות, ווין לנגסטון, שקלע 12 נקודות בממוצע בעונה החולפת.

המועדון הודיע באופן רשמי השבוע כי המאמן ברק פלג, שאימן את הקבוצה בשלוש העונות האחרונות, וניסה, ללא הצלחה, להציל את מכבי חיפה מירידה בסיום העונה, לא ימשיך במועדון בעונה הבאה ויישאר מאמן הירוקים. "אחרי שלוש עונות נהדרות, בהן הוביל את עירוני רעננה לשלוש הופעות רצופות בפלייאוף והעפלה לחצי הגמר בעונת 2015/16, ממשיך ברק פלג לתחנה הבאה שלו במכבי חיפה בליגה הלאומית בעונה הקרובה", נכתב בהודעת המועדון. "במהלך שלוש העונות האלו הצליח ברק להפוך את פנינת השרון לקבוצה צעירה, אטרקטיבית, לוחמת ובעלת זהות מקומית – וגם מנצחת". עוד הוסיפו: "עירוני רעננה רוצה להודות לברק על עבודת הצוות הנפלאה והמהנה ועל התרומה שלו לקידום הקבוצה והפיכתה לחברה קבועה בצמרת הליגה, ומאחלת לו הצלחה גדולה בהמשך דרכו".

בכל הנוגע לזהות המחליף, הרי שלא מעט מועמדים עלו על הפרק בימים האחרונים, כאשר מספר מאמנים רבים אף פנו למועדון והציעו את עצמם. נכון לכתיבת שורות אלו המועמדים הבכירים לרשת את פלג הם עופר רחימי, אותו החליף פלג בחיפה, ואבנר יאור, שנפרד הקיץ ממכבי רחובות אחרי שלוש שנים על הקווים.

"אנחנו מחפשים מחליף לברק", עדכן המנהל המקצועי רון נווה. "כרגע אנחנו במשא ומתן עם כמה מאמנים. אבל המחירים כרגע בשמיים, לכן אנחנו נצטרך קצת סבלנות. יכול להיות שדברים ייסגרו בימים הקרובים".
גם בנוגע לסגל השחקנים, כאמור, העתיד לא כל כך ברור: "אנחנו רוצים קבוצה שתתבסס על חבר'ה צעירים", אמר נווה. "לצערי אין לנו שחקנים שסגורים לעוד עונה וזה אחד הדברים שלמדנו לעתיד. בהמשך אנחנו נסגור עם שחקנים לטווח רחוק".

ברעננה שמחו לשמוע על מינויו של שחקן הקבוצה גיל בני לתפקיד קפטן נבחרת העתודה, לקראת טורניר ההכנה לאליפות אירופה שייערך בסלובניה. שני שחקנים נוספים מרעננה – מייקל בריסקר ומיכאל מושקוביץ, זומנו גם הם. "רבע משחקני הסגל מגיעים מהקבוצה שלנו, זו גאווה גדולה", אמר נווה. "לראות שלושה שחקנים שלו בסגל זה דבר שמחם את הלב". ביום רביעי (לאחר סגירת הגיליון) קיימה הקבוצה את טקס סיום העונה המסורתי שלה, בנוכחות ראש העיר איתן גינזבורג

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר