חדרי בריחה ברעננה
חדרי בריחה ברעננה

חדרי בריחה ברעננה | המקומות שאתם חייבים להכיר

חדרי בריחה ברעננה הפכו למקום לעלייה לרגל לאנשים בכל הגילאים. יצאנו לבדוק מה נמצא בחדרי הבריחה בעיר שמושך כמות גדולה של אנשים מרעננה ומחוצה לה

פורסם בתאריך: 1.7.18 21:06

 

הכירו את חדרי הבריחה המובילים ברעננה  

Iqfactor חדרי בריחה | Story Rooms חדרי בריחה מהאגדות | insideout חדרי בריחה

מצאנו שם גיוון, ייחודיות והרבה אהבה לעולם הפנאי הכובש ישראלים רבים


insideout חדרי בריחה

התכוננו אל ההתמכרות הבאה שלכם: מתחם חדרי הבריחה Insideout המבוססים על הקווסטים שכבשו את עולם משחקי המחשב מזמין אתכם להרפתקה עוצרת נשימה בפריז, לונדון, ובלב ים, ויש גם חדר VIP לאירועים ולימי הולדת. בחדרי הבריחה של Insideout תהפכו מיד לדמות הגיבור הראשי שעובר מחדר לחדר תוך פתרון משימות וחידות עד שתחלצו את עצמכם בבטחה ותגיעו אל היעד הסופי. חדרי המתחם מדמים זירת משחק מחשב שהתעורר לחיים והאווירה קסומה ומרתקת. המסע יחל ב'מבצע זעפרן' בפריז, שם תחל משימתכם הראשונה ויוקצבו לכם בדיוק 60 דקות לפצח את סודות החדר ולהשלים את האתגר. משם, מלאי אדרנלין והתרגשות, תיכנסו אל 'קארטו' שייקח אתכם למסע אל נבכי העולם התחתון של לונדון ובו תמצאו את עצמכם נאבקים בכוח רב עוצמה ומסתורי כשרק האנונימיות והחשאיות ישמרו עליכם תוך כדי המשימות. הצלחתם לצאת? מעולה! נותר עוד חדר אחרון 'מבצע לוויתן' והוא כלל לא פשוט אבל סופר מלהיב – שם תאבקו באיתני הטבע בלב ים כשתנודות הגלים מכים בכם ללא הרף וכולם מאחוריכם סומכים עליכם שתצליחו ותצילו אותם.
מתחם insideout נבנה ע"י רונן מיטל וחי אלרם לפני כשנתיים והוא כולל 3 חדרי בריחה סופר מרגשים, מסעירים, ומאתגרים, המספקים חווית בריחה מושלמת למבוגרים ולילדים.
החדרים מעוצבים באופן מרשים ועוצר נשימה, החידות מפתיעות ומרתקות והן נכתבו והופקו לאחר מחשבה ותכנון מעמיק וארוך, כך שיתאימו לכל גיל ויעצימו את החוויה עבור כל משתתף.
מלבד חדרי הבריחה, במתחם מוצע חדר VIP לאירועים ומסיבות ימי הולדת המספק חוויה של פעם בחיים. המקום מתמחה בהפקת אירועים והאירוע מותאם לכל חוגג בחליפה אישית בהתאם לגילו ולרצונותיו, בעוד באירוע משולבים כמובן גם חדרי הבריחה.
עבור עובדי חברות, מוצעות במתחם insideout פעילויות גיבוש אטרקטיביות ומסעירות להשגת החוויה המושלמת שתיזכר אצל העובדים גם חודשים ושנים לאחר מכן. הפעילויות מתאימות ל 10-40 משתתפים, ובנויות בצורה כזו שתאפשר לעובדים להכיר טוב יותר אלו את אלו וללמוד על נקודות החוזק והחולשות כדי לגדול ולהתפתח. האירועים נתפרים בהתאם לצרכים הספציפיים של כל ארגון ובהתאם לגודל הקבוצה החל מיום כיף, פעילות גיבוש ועד לסדנאות פיתוח מנהלים.
לחברת Insideout ניסיון של מעל ל-10 שנים בבניית סדנאות, פיתוח מנהלים וצוותים וכיום עובדת עם החברות הגדולות במשק.
בקרוב יפתח על הגג מתחם עם בריכה ופעילויות מים רבות נוספות וחברי insideout כבר שוקדים על עיר בריחה שלמה באזור התעשייה של רעננה – Cityscape שיביא איתו הפתעות בלתי נדלות.

כתובת insideout: היצירה 11-13, רעננה
טלפון: 09-8917917
קישור לאתר

insideout

insideout

Story Rooms חדרי בריחה מהאגדות

האם תצליחו למצוא את האוצר האגדי במערת הפלאים ולצאת מהמערה בזמן?
תשכחו מכל מה שידעתם על חדרי בריחה, "מערת הפלאים" הוא חדר שטרם פגשתם. החדר מספק למבקריו בריחה מהמציאות וכניסה לתוך מערה סודית ומופלאה, מלאה באוצרות. במהלך שעת המשחק תהינו מחוויה מעשירה, כיפית, ומרתקת שתיזכר אצלכם למשך זמן ארוך, זאת בעוד אתם חווים את ההפתעות הייחודיות שיעניק לכם המשחק ופותרים חידה אחר חידה בדרך אל הפתרון שיחלץ אתכם מהמערה.
חדר הבריחה "מערת הפלאים" מתאים למשפחות וגם למבוגרים בכל סוג של פעילות: החל מיציאה משפחתית עם הילדים, דרך פעילות גיבוש לעובדי חברות, ימי נישואין, דייטים וחגיגות ימי הולדת. החוויה מאוד מגבשת ונשענת על עבודת צוות ושיתוף פעולה בפתרון החידות.
החדר מתאים גם למשפחות עם ילדים בגילאי 7 ומעלה, כשילדים עד גיל 15 נדרשים להיכנס בליווי מבוגר. הוא אינו מפחיד ומשלב חידות שלעיתים הילדים אפילו יותר טובים בהן מהמבוגרים!
בשונה מרוב חדרי הבריחה בישראל, "מערת הפלאים" הוא חדר שנגיש לכיסאות גלגלים, לקויי שמיעה ומתאים גם לנשים בהריון, ששם לעצמו כמטרה להיות מקום בילוי ואטרקציה לכל מי שמעוניין ליהנות ולחוות חוויות חדשות ומגוונות.
את מתחם חדרי הבריחה "Story-Rooms" הקימו שלושת האחים למשפחת דניאלי, בדגש על חוויה משפחתית, כיפית ואישית. בקרוב יפתח במתחם חדר בריחה נוסף חדר 'פיטר פן' ובו הרפתקאות וחידות חדשות, שבו תוכלו לצאת להרפתקה קסומה דרך לונדון ועד קפטן הוק!
ניתן לתאם משחקים רגילים או אירועים מיוחדים מראש' מאירועי ימי הולדת לעד 10 ילדים באולם אירועים אינטימי ועד הצעת נישואין כשהחידה האחרונה היא בעצם הטבעת
מערת הפלאים
לאחר שיטוטים רבים במדבר הצלחתם למצוא את הכניסה למערת הפלאים. מערה מלאה בתכשיטים, זהב ואוצרות מעבר לחלומות הפרועים ביותר. לפי השמועות יש ג'יני בתוך המערה שמאוד אוהב את האוצר שלו, האם תצליחו למצוא את מפתח הזהב ולברוח מהג'יני תוך 60 דקות?

כתובת מתחם Story – Rooms: הסדנא 11, רעננה

טלפון: 058-7117703

קישור לאתר

story rooms


 

IQFACTOR חדרי בריחה

פרופסור קלארק נעלם בפתאומיות ואתם, העובדים במעבדה הסודית שלו נדרשים להצילו מידי הסוכנים מממד האלפא המנסים לחטוף את גביש האנרגיה. מוכנים?
לחדרי הבריחה Iqfactor יש את כל הנדרש כדי להפתיע אותנו ולספק חוויה יוצאת מן הכלל. החדרים תוכננו מתוך מחשבה עמוקה להשגת האפקט הרצוי: הם מאתגרים, מותחים, סופר מהנים ומעוצבים בהשקעה מקסימלית. גייסו את האדרנלין שלכם – וצאו לדרך.
את Iqfactor הקים לפני כשנתיים, יורי דוסוביצקי יחד עם חבר ילדות, אדוארד ברובשטיין, כשחיפשו אחר עסק ייחודי ומעניין להשקעה. הם נחשפו לעניין במקרה כשביקרו בעצמם בחדר בריחה, התנסו, חוו והתלהבו. "הבריחה למציאות אחרת ולעולמות חדשים תוך חוויית פתרון החידות והאקשן הם אלו שעושים את חדרי הבריחה לאטרקציה מושלמת". כך, לדבריהם.
שלושת חדרי הבריחה במתחם Iqfactor מתאימים לילדים החל מגיל 9, ולמבוגרים בכל הגילאים. חדרי הבריחה ערוכים למסיבות יום הולדת לקבוצות גדולות וקטנות, ומתוכננים לספק חווית יום הולדת מעשירה ובלתי נשכחת לילד החוגג ולאורחיו במסיבת יום ההולדת ניתן לבחור בין חבילות שונות שנעות החל ממשחק פשוט וקליל לילדים צעירים יותר ועד למשחקים מורכבים לבני נוער ולמבוגרים. המתחם מקושט ומעוצב לחגיגת יום ההולדת ובמקום ידאגו לכם לכיבוד, שתיה וארוחה קלה וכן מוזיקה קצבית ומהנה שתלווה את האירוע. בתום המסיבה, המשתתפים יקבלו את תמונת הקבוצה על מגנט למזכרת.
מלבד ימי הולדת נערכים במתחם אירועי גיבוש לחיילים ולעובדי חברות. לכל חדר עיצוב וחידות משלו שצריך לפתור, כאשר המסלולים בחדרי הבריחה מדורגים ע"פ רמת הקושי: ילדים, משפחות, מתחילים ומאתגר.
הכירו את החדרים:
הגביש | בחדר הגביש אתם עובדים במעבדה הסודית של פרופסור קלארק ועובדים על בניית פורטל לממד מקביל – ממד האלפא. לפתע, הפרופסור נעלם ועליכם לאתר את גביש האנרגיה בעוד שסוכנים מממד האלפא מנסים לחטוף את גביש האנרגיה ואתם במרוץ בלתי אפשרי מולם.
ממד האלפא | בחדר זה אתם עדיין מחפשים את פרופסור קלארק שנעלם בנסיבות מסתוריות. אתם מצוידים בכל מה שצריך ועובדים בחריצות, אבל לרוע המזל – השער תקול.
המשימה שלכם כרגע היא כפולה: לתקן את השער וגם להמשיך את החיפוש אחר הפרופסור בממד המקביל. השעון מתקתק. הלחץ מורגש. חושבים תוכלו לעמוד בכל המשימות ולחזור בשלום?
חדר ההתרסקות | בחדר זה האנייה צריכה לחצות ים ארוך וסוער כאשר המאבק בגלים מתברר כחלק הקל. פתאום מתנפלים עליכם חברי יחידת הטרור של המדינה האויבת. נקישות שרשראות הנפץ שלהם גורמות ללב שלכם לקפץ בפראות בזמן שהם משתלטים על האנייה שלכם בצעקות קרב אינדיאניות. אתם בשבי במטרה להוציא את הסודות מראשכם. הספירה לאחור של השעה האחרונה שלכם כבר התחילה. בהצלחה!
כתובת מתחם IQFACTOR: התעשיה 15, רעננה
טלפון: 053-7817881
קישור לאתר
Iqfactor IQFACTOR


 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר