אסף צור. צילום: ניר קידר
אסף צור. צילום: ניר קידר

הצ'אנס של אסף צור: "רוצה לנצל את ההזדמנויות ולהוכיח שאני ראוי"

עוד לפני גיל 20, קיבל השוער הצעיר את הקרדיט ממנחם קורצקי כשוער הראשון של הפועל רעננה בעונה הקרובה. "כיף שסומכים עלי ונותנים לי את הביטחון", הוא אומר השבוע בראיון

פורסם בתאריך: 4.7.18 13:37

לא בכל יום, ובעצם לא בכל עונה, מחליטה קבוצה בליגת העל להפקיד את שערה בידיים של שוער בן 20. לקראת העונה הבאה קיבלו בהפועל רעננה את ההחלטה האמיצה הזו, כשהיא צפויה לפקיד את כפפות השוער הראשון בידיו של אסף צור, שיתחיל רק בחודש הבא את העשור השלישי לחייו, וצפוי להיות העונה השוער הצעיר בליגת העל. אולי ככה זה כשהמאמן הוא גם שוער עבר ומכיר את התפקיד מקרוב. "כיף לפתוח את האימונים וכולנו שמחים שמנחם קורצקי נשאר בקבוצה", אומר צור בראיון ל"ספורט צומת השרון". "אנחנו מחכים כבר לגביע הטוטו ולליגה כדי להראות מה אנחנו שווים".

צור יפתח עונה שלישית במדי רעננה. כבר לפני שנתיים התאמן בבוגרים ושיחק עם הנוער, אבל שותף בשני מחזורי הסיום, כולל בתיקו 1:1 ששלח את הפועל תל אביב לליגה הלאומית. בעונה שעברה שיחק לסירוגין, כשבמקביל התחלף השוער תומאש קושיצקי בגיירמו ויסקארה. בפלייאוף התחתון, בו הציגה הקבוצה יכולת מצוינת והבטיחה הישארות בשלב מוקדם יחסית, שותף בארבעה משחקים. כעת, כאמור, ראו ברעננה כי טוב ולצדו של צור צורף ניב אנטמן, עוד צעיר מוכשר וכמובן “הבן של”, שישמש כשוער המשנה.

"באופן כללי שוער זה תפקיד שדורש הרבה אחריות", אומר צור. "אני לוקח את זה למקום חיובי שכיף שסומכים עלי ונותנים לי את הביטחון. כמובן שאני רוצה מאוד להחזיר על האמון בי ולעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר". מאמן השוערים של רעננה הוא גיא סולומון, אחד שיודע משהו על טיפוח שוערים צעירים כשעבד בעבר עם עומרי גלזר, שבלט ברעננה בטרם שודרג למכבי חיפה. "החיבור שלי עם גיא היה ממש טוב כבר מהרגע הראשון", מדגיש השוער הצעיר. "הוא יודע בדיוק מה צריך להגיד לשוער ואנחנו בקשר יומיומי. הוא דיבר איתי ואמר שבצוות המקצועי מאוד סומכים עלי. אני נהנה מאוד לעבוד איתו".

צור גדל במחלקת הנוער של הפועל פתח תקוה, בה החל לשחק בגיל 9. בנערים ב’ עלה עם הקבוצה ליגה ואת הישג השיא רשם במאי 2016, כשזכה עם קבוצת הנוער בגביע המדינה לאחר ניצחון 0:1 בהארכה על הפועל תל אביב משער של הבלם פז בן ארי. מאז איבד המועדון הכחול לא מעט מנכסיו – בראשם גיבורי הניצחון שעשו דרכם לליגת העל – השוער שעבר לרעננה וכובש השער לבני יהודה.

"עצוב לי מאוד לראות מהצד את המצב של הפועל פתח תקוה, אבל רציתי להתקדם למועדון גדול יותר בליגת העל וזו הייתה הבחירה שלי", הוא אומר. "מה אפשר להגיד? אני מקווה שהמועדון הזה יחזור לימים היפים שלו".

מה הציפיות שלך לקראת העונה הקרובה?
"אני רוצה להצליח מבחינה אישית – להיות הכי טוב שאני יכול, לנצל את ההזדמנויות שנותנים לי ולהוכיח בכל משחק שאני ראוי ומגיע לי לשחק. מעבר לזה חשובה כמובן גם ההצלחה הקבוצתית ואני מקווה שנתחיל טוב את העונה, נצבור נקודות ונגיע הכי גבוה שאפשר. קשה עדיין לדעת מה יהיה כי הסגל לא סופי ויש הרבה נבחנים וזרים שעוד יצטרפו אלינו".

הפועל רעננה לא בדיוק ידועה בכמות האוהדים הגדולה שלה. איך תשפיע ההחלטה לעבור לאצטדיון רמת גן המנוכר?
"אני לא מודע לשיקולים שהובילו את הקבוצה לשנות אצטדיון, אבל משטח הדשא ברמת גן טוב ונגיע לכל אצטדיון ומגרש במטרה לשחק טוב ולנצח. לגבי האוהדים, בשנים האחרונות רואים עלייה במספר האוהדים של רעננה, אמנם לא באלפים אבל יש התקדמות. אני מקווה שהשנה יגיעו אוהדים נוספים ואולי לרמת גן יהיה להם יותר נוח להגיע ולתמוך בנו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר