שחקני הפועל רעננה חוגגים. צילום: מעיין קריסי
שחקני הפועל רעננה חוגגים. צילום: מעיין קריסי

יש להם קייס: 1:2 דרמטי להפועל רעננה על קריית שמונה

הקבוצה של מנחם קורצקי רשמה פתיחה חלומית באצטדיון רמת גן, אחרי שער בתוספת הזמן של קייס גאנם. אורמוש כבש ראשון

פורסם בתאריך: 1.9.18 20:04

אף אחד לא לקח בחשבון את קייס גאנם, לא בטוח שגם מנחם קורצקי. הילד המוכשר בן ה-19 שהושאל מרמת השרון, נכנס כמחליף בשלהי המשחק להופעת בכורה בליגת העל והעניק הערב (שבת) להפועל רעננה ניצחון דרמטי 1:2 על קריית שמונה. הרגע הגדול שלו הגיע בדקה ה-92 כשנמניה ניקוליץ' הגביה לרחבה, ההגנה הצפונית לא הסתדרה וגאנם הפציץ ברגל שמאל לחיבורים שער ניצחון מהסרטים, שסידר לאדומים ניצחון במשחק הראשון באצטדיון רמת גן כמגרשם הביתי.

הרבה קודם לכן על המשחק הזה הייתה כתובה רק נקודה. בדקה ה-12 הזדמנות מצוינת לקריית שמונה כשלוי גארסיה רקד באגף ימין על חשבונו של טל איילה, אבל נייג'ל האסלבנק החמיץ מקרוב. דקה אחר כך רעננה הענישה. עמנואל אמבולה חטף כדור, חדר לרחבה והעביר רוחב חד משמאל. יואב תומר פספס אבל מירקו אורמוש שהיה חופשי ומאושר כבש מקרוב, 0:1 לרעננה. המארחת הייתה כאמור טובה יותר, אבל השער הבא נפל בצד השני בניגוד למהלך המשחק. איאד אבו עביד הניף רגל ושלח טיל מ-30 מ' בחצי גובה שנחת בחיבורים הרחוקים וקרע את הרשת, 1:1 בהפסקה.

הקבוצה של חיים סילבס נותרה ב-10 שחקנים בדקה ה-52 לאחר שחגי גולדנברג תפס בחולצתו של כרם ארשיד והורחק בצהוב שני. המשחק התנהל בעצלתיים אבל רגע לפני שהקבוצות התחלקו בנקודות, הגיע גאנם וחתם את שמו על שלוש הנקודות. אחרי שני מחזורים רעננה עם 4 נקודות וללא הפסד. במחזור הבא תתארח רעננה אצל מכבי תל אביב.

"למרות המשחק הפחות טוב שלנו הראינו אופי", אמר מנחם קורצקי הנרגש בסיום. "השגנו נקודות וזה מה שהכי חשוב. אני מרוצה מההתקדמות, מהחיבור של השחקנים למועדון. כמובן שאנחנו צריכים להוסיף משחק התקפה טוב אבל אני בטוח שעם יותר ביטחון זה יבוא".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר