הגאגוס. צילום פרטי
הגאגוס. צילום פרטי

דיג'ייז משובחים ובירה ללא תחתית: כל אירועי הסופ"ש

הליינים החדשים של הגאגוס, בירה ויין ללא תחתית במרפיס ומסיבות בשנקין עד השעות הקטנות של הלילה

פורסם בתאריך: 8.11.18 17:15

09/11 – מרימים בשנקין בר

אז נכון שבשנקין בר ברעננה יש מסיבות שעושות חשק להישאר עד הסגירה, עם מלצריות וברמניות שרוקדות על הבר ומוזיקה טובה וחזקה, וגם תפריט אלכוהול שיש בו הכל, ומפיות שעפות באוויר וגם ליין אפ של דיג'ייז מובילים. זה לא אומר שלא נזכיר לכם לדאוג לנהג תורן בערב שמוגדר על ידי הבעלים – Friday.. is our specialty. שישי (09/11), החל מהשעה 21:30

10/11 הפתיחה המחודשת של הגאגוס!

אחרי שהגאגוס ברעננה סיים קיץ של מסיבות מדויקות ושלל אירועים, אנחנו פה לעדכן כי לאחר תקופת שיפוצים ושדרוגיישן המקום חוזר לפעילות עם אירוע הרצה לקראת החורף הבא עלינו לטובה.

מור עזרא, מנהל בגאגוס, מה מחכה לנו?

"אנחנו חוזרים ובענק עם ליינים של שישי שבת, שהם בעצם הפתיחה המחודשת של המקום. שישי יש לנו ליין סטודנטים שמתחיל בשעה 22:30 עם דיג'יי עדידור ובשבת יש לנו ליין חדש, The Legend Becomes ALIVE – GAGOS Sat'noon, שזה בעצם ליין מסיבות צהריים. המסיבה הראשונה תתקיים ביום שבת (10/11) בשעה 15:30, עם דיג'יי אלי מתן, וזה מתאים לחיילים.

13/11 בירה במרפיס ללא תחתית

תמיד שאלתם את עצמכם מהם ראשי התיבות של BFF? אז רק שתדעו שלפי שי לוי, הבעלים של המרפי'ס בר ברעננה, מדובר בBEER FRIENDS FOREVER.

שי, מקורי

"כן, כל יום אנחנו מחכימים! נפגשים עם החברים הטובים ביום שלישי (13/11) במרפיס לבירה ויין ללא תחתית ב-69 ש"ח. ובמוצ"ש (10/11) עפים באוויר עם מוזיקה ישראלית שתשתלט על המרפיס, עם בירה קרירה ואוכל ים תיכוני. מחכים לכם החל מהשעה 21:30

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר