גליה קדמי-פרגמן צילום עיריית רעננה
גליה קדמי-פרגמן צילום עיריית רעננה

ערב סיום תכנית "יזמות צעירה" שהועברה זו השנה השלישית ב"כפר בתיה"

הערב התקיים בסימן טכנולוגיה, יזמות ומצוינות בהשתתפות צוות מומחים מקהילת ההיי-טק הישראלית

פורסם בתאריך: 21.6.17 15:06

 

בערב מרגש וייחודי, שהתקיים במתחם ה"גוגיה, הסתיים ביום שני שעבר, המחזור השלישי של התכנית "יזמות צעירה" שהועברה לאורך השנה האחרונה לתלמידי שכבת ט' בבית הספר "כפר בתיה". הערב סיכם את תוצרי הפעילות של התלמידים בתכנית, שבה השתתפו השנה תלמידים משני בתי הספר במתחם: בית הספר הטכני ובית הספר חומש. בערב, שהתקיים כולו בסימן יזמות וחדשנות, השתתפו התלמידים, הוריהם, הנהלת בית הספר וצוות מומחים בכירים מתעשיית ההיי-טק הישראלית. האירוע, בהנחיית גליה קדמי-פרגמן, כלל פאנל מומחים בהשתתפות גלעד גנס, יזם, משקיע ומבכירי תעשיית ה-3D printing בארץ, מעיין תמיר-רותם, חברת הנהלה בחברת PowerMat ורואי דינוביץ׳, ראש מנהלת עסקים רעננה.

את התכנית "יזמות צעירה" בנתה ומובילה בבתי ספר ברחבי הארץ גליה קדמי-פרגמן, יזמית, בוגרת ממר״ם ולימודי מדעי המחשב. התכנית כוללת שיעורים דידקטיים של תכנים הקשורים לעולם היזמות, וכן עבודה מעשית בה התלמידים עובדים בקבוצות מיזם לאורך מרבית השנה ובהן כל קבוצה מקימה סטארט-אפ.

"המיומנויות אשר נרכשות בתכנית ואשר לא נרכשות במסגרות אחרות הן חיוניות לעתידם האישי והמקצועי במציאות של ימינו" אמרה גליה קדמי-פרגמן, יזמית ומובילת התכנית, "התכנים, הכלים והמפגשים עם התעשייה במסגרת התכנית יסייעו לתלמידים לכוון רחוק יותר ולגשר על הפער בין משאלת לב למימוש והגשמת חלומותיהם. אני מאמינה שכדאי לתמוך בהתפתחותו של שריר היזמות באופן פרואקטיבי מגיל צעיר״.

יוני ברלין, מנהל קריית החינוך אמי"ת כפר-בתיה הוסיף: "התרגשתי לראות כיצד גורמים שונים מאג'נדות שונות חוברים יחדיו לפתח, לחשוב וליצור מחוץ לקופסא: תלמידים, מורים, הורים ואנשי תעשיית ההייטק. בהובלתן המקצועית של דורית וגליה מרגש לראות איך החיים יכולים להראות כאשר מתקיים שיתוף ושילוב של גורמים שונים בתהליך כזה. תודה מכל הלב על התכנית".

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר