אשר אלון. צילום: עזרא לוי
אשר אלון. צילום: עזרא לוי

"מרגיש העונה שאשר אלון מתערב למאמן בהחלטות, לא ככה דברים צריכים להתנהל"

הפועל רעננה ממשיכה להתדרדר לאחר שני משחקים בהם לא סיכנה את השער ולו פעם אחת. הבעלים אשר אלון, שמשום מה מסרב לספק הסברים לתושבי רעננה, הודיע על שחרורם של ניקוליץ', ורד ומימוני בשידור חי ברדיו, ושחקנים בקבוצה מעידים על התנהגות אימפולסיבית שלו. אביחי ידין הצטרף לקבוצה

פורסם בתאריך: 12.12.18 14:23

אם לשפוט על פי השבוע האחרון, נראה כי לאשר אלון קצת נמאס מהפועל רעננה. בעל הבית, שעד לאחרונה כל חטאו היה שביקר בפומבי את אלי טביב ועורר בשל כך את זעמו של אחד מאתרי הספורט, מרגיש פתאום בנוח להשתלח בקבוצתו באופן בוטה במיוחד ולהודיע בשידור חי בתכנית הרדיו של ערוץ הספורט על שחרורם של שלושה שחקנים משורות הקבוצה כמעט חודש לפני פתיחת חלון ההעברות. לתושבי רעננה, אגב, הוא ועובדיו בשדרת הניהול של המועדון, לא מצאו לנכון להתייחס או להסביר את התקופה הקשה וההתנהלות החובבנית בשבוע האחרון.

קצת עובדות: הפועל רעננה עוברת את אחת מפתיחות העונה הגרועות בתולדותיה תחת אלון. בשני המשחקים האחרונים – בתיקו המאופס מול הפועל חדרה ובתבוסה הקשה 3:0 להפועל חיפה הציגה הקבוצה יכולת מביכה וכמעט לא הגיעה לרחבת היריב. את הסיבוב הראשון סיימה הקבוצה במקום ה-11 בטבלה עם תשעה שערי זכות בלבד ב-13 משחקים (רק הפועל תל אביב כבשה פחות) ו-14 נקודות, מרחק שתי נקודות בלבד מבית"ר ירושלים שמתחת לקו האדום.

במהלך השבוע התבטא הבעלים בראיונות בנושא כישלון קבוצתו ואף הצהיר כי בכוונתו לצרף ארבעה שחקנים בחלון ההעברות, בהם שחקנה של בית"ר ירושלים, ערן לוי. כשהתבקש להתייחס לסיבוב הראשון המביך של קבוצתו ולהצהרות על חיזוק דחה אלון בנימוס את הפנייה בטענה לקוצר זמן והפנה את "ספורט צומת השרון" למנכ”ל גיל קופר. האחרון, במקום להגיב, הפנה אותנו לדובר הקבוצה משל היה עדיין שחקן מן המניין.

"מתחילת העונה אנחנו לא נראים טוב, פשוט היו משחקים ששיחקנו מול עשרה שחקנים והיה קל יותר להתנהל עם הכדור", אמר אחד השחקנים בקבוצה. "עזוב צבירת נקודות, אין יכולת ואין כדורגל. אין משחקים שאתה שולט ומגיע למצבים ואין איכות, בעיקר בחלק הקדמי. מעבר לכך, העונה מרגיש לנו שאשר ממש מעורב מבחינה מקצועית ומתערב למאמן בהחלטות. לא ככה הדברים צריכים להתנהל".

כאמור, סוף הסיבוב הוציא לאור את אלון בפול ווליום, אבל זו ממש לא הפעם הראשונה. לדברי שחקנים, בתחילת העונה הודיע הבעלים לחלוץ אריאל נגוקאם שהוא משוחרר, אך משלא הסכים לעזוב נשאר בסופו של דבר. "אשר אמר לנגוקאם שהם לא ראו אותו כי הגיע חולה (לשחקן היה חשש למלריה במהלך מחנה האימונים, א"ב) ושחרר אותו", אומרים שחקנים ברעננה. "אריאל לא הסכים לעזוב ובשלב מסוים התאמן בצד, אבל כשהייתה בעיה עם החלוצים החזירו אותו והוא הפך לשחקן הרכב. זה מראה על התנהלות שכונתית, לא רצינית ומאוד אימפולסיבית. הפסדת? בום, שחרורים. ניצחון? אתה על גג העולם".

בחזרה לאלון, שבשעות הצהריים של יום שני הפציע בתכנית הרדיו "חמש באוויר" של ערוץ הספורט וירה כי החליט לשחרר את הקשר נמניה ניקוליץ’, המגן עומר ורד והבלם דין מימוני. יצוין כי ניקוליץ' דווקא היה אחת מנקודות האור הבודדות בסיבוב הראשון, בעוד ורד ומימוני מיעטו לקבל הזדמנויות כך שלא ברור מהיכן הוסק שהם הבעיה של הקבוצה. שלושת המשוחררים מצטרפים לקשר ההתקפי מרטין אלאניס, ששוחרר בשבוע שעבר בשל מה שהוגדר בקבוצה כ"קשיי התאקלמות".

"כל השחרורים פשוט הזויים, כל אחד מסיבותיו", אמרו שחקנים בקבוצה. "ניקוליץ’ שחקן מצוין, תורם מקצועית וגם אהוב על כולם ובולט מבחינה חברתית, ואילו ורד ומימוני שותפו אולי בשלושה-ארבעה משחקים ובכל מקרה לא שיחקו כבר חודשיים, אז מצחיק שהם חוטפים ומפילים עליהם את התיק". ביום רביעי הודיעה הקבוצה על החתמתו של הקשר אביחי ידין, שלא שיחק העונה לאחר שעלה ליגה עם הפועל תל אביב בעונה שעברה.

"לא יקרה כלום אם הפועל רעננה תרד", העביר הבעלים בלייב מסר מעודד לשחקניו. "אנחנו יכולים לעשות את כל השינויים, אבל אף אחד לא יכול להבטיח לי שנישאר בליגה. אנחנו משחקים את הכדורגל הכי גרוע מבין כל הקבוצות". לשחקנים, אגב, העביר אלון מסר הפוך. "באסיפה השבוע אשר אמר לנו שהוא משקיע המון כסף ולא ייתן לרעננה לרדת ליגה", הוסיף שחקן בקבוצה. "הזוי שבחוץ הוא אומר דברים הפוכים. ההתנהלות שלו ממש לא ברורה".

עוד הבהיר אלון כי מבחינתו המאמן מנחם קורצקי הוא לא הבעיה. "קורצקי עושה עבודה נהדרת, אבל יש לנו בעיה אמיתית – הקבוצה לא מתפקדת", אמר הבעלים ל"חמש באוויר". "מעולם לא חוויתי השפלה כמו במשחק מול הפועל חיפה וזה לא קשור למאמן. אני חושב שהכל קשור בשחקנים". כשהדברים נאמרים מן הפה ולחוץ, נראה שמקומו של איש ברעננה לא מובטח.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר