שחקני הפועל רעננה חוגגים. צילום: מעיין קריסי
שחקני הפועל רעננה חוגגים. צילום: מעיין קריסי

כמו אוויר לנשימה: 1:2 חשוב להפועל רעננה על בני סכנין

הקבוצה של מנחם קורצקי הציגה מחצית שנייה טובה וזכתה בשלוש נקודות משמעותיות בזכות שערים של קייס גאנם ואור דסה

פורסם בתאריך: 15.12.18 19:57

הזעזוע שביצעה עם שחרורם של שלושה שחקנים כנראה עורר את הפועל רעננה, שפתחה את הסיבוב השני ברגל ימין עם ניצחון ביתי 1:2 על בני סכנין. הפתיחה לא בישרה על הבאות כשסכנין שלטה במחצית הראשונה והגיעה לשלוש הזדמנויות מרגלי מוחמד גדיר, אבל אסף צור שמר היה במקום ושמר על רשת נקייה.

מנגד, קייס גאנם שלח בדקה ה-11 כדור מפתיע מהאוויר אחרי קרן, אבל עלי עותמן הרחיק בראשו מקו השער, 0:0 בהפסקה. דווקא אחרי עוד הזדמנות בדמות נגיחה של גדיר ליד הקורה הגיע משום מקום השער של רעננה בדקה ה-55. יואב תומר הגביה משמאל וגאנם עלה גבוה מעל עוביידה חטאב ונגח בעוצמה פנימה, 0:1. רעננה יכלה לסגור עניין עם שתי הזדמנויות תוך דקה. תחילה יציאה נוראית של קנדיל, שתפס אוויר, השאירה את גאנם מול שער חשוף, אבל המספרת שלו מ-18 מ' לא מצאה את המסגרת. רגע אחרי תומר קיבל מתנה מהגנת סכנין אבל נעצר בקורה.

הטעות התורנית של רעננה הגיעה בדקה ה-77 כשעדי נמני נגע בידו ברחבה וחטאב, שהיה אשם בשער, כיפר ושלח פנדל שטוח פנימה, 1:1. דווקא כשנראה היה שרעננה תישבר מנטלית הגיעה הדקה ה-80, בה פריצה של כרם ארשיד הסתיימה במסירה לאור דסה שסובב נהדר לפינה הרחוקה, כבש שער בכורה העונה וניצח את המשחק. משחקה הבא של הקבוצה יתקיים ביום שישי, כשהאדומים ייארחו את הכח עמידר רמת גן מליגה א' למשחק במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר