מייקל בריסקר. צילום: לילך וייס, באדיבות איגוד הכדורסל
מייקל בריסקר. צילום: לילך וייס, באדיבות איגוד הכדורסל

הקבוצה החמה בישראל: מכבי רעננה דורסת את הלאומית עם ניצחון עשירי ברציפות

הקבוצה של אבנר יאור לא נעצרה גם מול עפולה, רשמה ניצחון עשירי (!) ברציפות מפתיחת העונה ודוהרת לעבר ליגת העל. "מקווה שנסיים את הסיבוב בלי הפסדים ונמשיך קדימה עד הפלייאוף", אמר מייקל בריסקר

פורסם בתאריך: 19.12.18 13:23

הפועל עפולה הייתה קרובה להנחיל הפסד בכורה העונה למכבי רעננה ולהוכיח שגם שחקניו של אבנר יאור הנם בשר ודם, אבל החבורה המגובשת מהשרון מסרבת לרדת מהפרקט כשהיא מנוצחת. פיניש אדיר לצד לא מעט מזל במשחק סופר דרמטי קבע ניצחון חוץ 82:86, שמציב את רעננה בודדה בפסגת הליגה הלאומית עם מאזן עגול ונעים לעין של עשרה ניצחונות לצד טור נקי מהפסדים. המשחק שנערך בשלישי השבוע היה צמוד לכל אורכו ושני הרבעים הראשונים הסתיימו בשוויון, כשאף קבוצה לא מצליחה לברוח גם בדקות ההכרעה.

במצב של 73:78 לעפולה לקח אבנר יאור פסק זמן, ממנו חזרה רעננה עם האופי המוכר שלה בדרך לריצת 0:9, אבל גם שם הדרמה לא הסתיימה. מייקל בריסקר, שלא נכנס טוב למשחק אבל פיצה ברבע אחרון חלומי כולל מהלך בו השאיר אבק לארבעה שחקנים בדר לסל ועבירה, איבד את הכדור האחרון לסמואל יאגר. האחרון רץ לבדו בדרך לשלוח את המשחק להארכה, אבל החטיא לייאפ פשוט וסתם את הגולל על התקוות של עפולה. לצד חגיגות הניצחון סיימה רעננה משחק אגרסיבי מהרגיל עם מסדר פצועים, כשגל חלמיש פתח את הגבה וירד מדמם מהמגרש ואילו גיל בני ספג חבטה בארובת העין, אך המשיך לשחק. השניים ייבדקו ובצוות המקצועי מקווים כי חלמיש לא יזדקק לתפרים, בעוד אצל בני התקווה היא כי לא מדובר ביותר ממכה חזקה. ג'אמר גאלי היה קרוב לדאבל דאבל עם 26 נק' ו-9 ריב', בריסקר (15 נק') ו-ווין לנגסטון (14) בלטו גם הם בראש רשימת הקלעים.

"איבוד הכדור הזה הוא משהו שאסור שיקרה לי, אבל זו כבר היסטוריה ואני שמח שאנחנו אחרי עוד ניצחון", סיכם בריסקר. "במחצית הראשונה לא הייתי במשחק ובשנייה החברים דחפו אותי להיכנס לעניינים והקבוצתיות הזו היא מה שיפה אצלנו. אנחנו קבוצה מאומנת עם הרבה אופי ומגיע קרדיט גדול למאמן שלנו". גם עשרה ניצחונות רצופים לא גורמים למי שזכה עם נבחרת העתודה באליפות אירופה לצאת מגדרו. "מדובר עדיין רק בסיבוב הראשון", הרגיע בריסקר. "אני מקווה שנסיים אותו בלי הפסדים ונמשיך קדימה עד הפלייאוף".

"זה היה משחק שלישי שלנו תוך שבוע וראו שחלק מהחבר'ה היו עייפים", סיכם אבנר יאור, שעבד בעבר במשך ארבע שנים בשורות היריבה. "עם זאת, המשחק היה מאוד אגרסיבי, החזרנו מלחמה ולא נשארנו חייבים. בדקות ההכרעה הצלחנו לשחק ברוגע ובריכוז והבאנו לידי ביטוי את היכולות הקבוצתיות שלנו". גם יאור נשאר עם רגליים על הקרקע ומסרב לצאת בהצהרות לקראת ההמשך: "יש לנו שחקנים עם ביקורת עצמית גבוהה מאוד וכולנו מבינים שאנחנו צריכים להמשיך ולהשתפר", אמר. "כל אחד יודע על מה עליו לעבוד ואני בטוח שחלק מהשחקנים אמנם היו מרוצים מהניצחון האחרון, אבל לא מהיכולת האישית". ברביעי הבא (19:00, מטרווסט) יפגוש יאור אקסית נוספת, כשרעננה תארח את מכבי רחובות, אותה הדריך בשלוש העונות האחרונות. "זה תמיד מרגש ויש לי שם הרבה חברים, אבל במשחק שמים הכל בצד ומתרכזים בכדורסל", סיכם.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר