ארון מקושט בקריית שרת. צילום: דוברות העירייה
ארון מקושט בקריית שרת. צילום: דוברות העירייה

אומנות על ארונות – הפרויקט שצובע את קריית שרת

לאחר איורים על מאות ארונות חשמל ברחבי העיר, מגיע פרויקט האיור על ארונות החשמל גם לשכונת קריית שרת. לצד האמן רפי בלר, מקשטים תושבי השכונה את ארונות החשמל בססגוניות

פורסם בתאריך: 30.12.18 17:51

פרויקט ייחודי של צביעה ואיור על ארונות חשמל, מתקיים בימים אלו בשכונת קריית שרת בעיר. הפרויקט מתקיים בהובלה משותפת של המחלקה לעבודה קהילתית, הפעילים הקהילתיים בשכונה והאמן רפי בלר, מנהל מרכז האמנויות בעיר.

במסגרת התכנית, נפגשים תושבי השכונה בכל הגילאים, מדי שבוע עם רפי בלר, המנחה אותם בטכניקות ציור וצבע שונות. לאחר ההכשרה, נרתמים התושבים בהובלתה של הפעילה הקהילתית אורלי פרץ תורג'מן, גם לאיתור ארונות החשמל בשכונה אותם הם צובעים בשלל צבעים בססגוניות וביצירתיות.

התכנית הייחודית בקריית שרת מתקיימת כחלק מפרויקט "שכנות טובה" בהובלת האגף המחלקה לעבודה קהילתית, אך איור על ארונות החשמל אינו זר לרעננה. בהובלתו של רפי בלר, כבר למעלה ממאתיים ארונות חשמל אוירו ברחבי העיר בשכונות השונות, על ידי אמנים מקצועיים ותושבים חובבי אמנות

מעיריית רעננה נמסר: "התכנית נושאת ערך מוסף לתושבי השכונה, הנהנים מזמן איכות משפחתי ומהעשרתם האמנותית, כמו גם מחיזוק תחושת השייכות שלהם לעיר ולשכונה והכוח ליצירת שינוי, זאת כמובן לצד התרומה שלה לנראות השכונה בהוספת צבע ואמנות לרחובותיה"

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר