הורים שובתים מחוץ לגן אדמונית

צפו: הגן הושבת בגלל אלימות פיזית בין הילדים ואלימות מילולית כלפי הצוות

כעשרים הורים בגן אדמונית בשכונת לב הפארק השביתו הבוקר את הלימודים בגן והפגינו בסמוך לכניסה אליו, חלקם עם ילדיהם. גם הנהגת ההורים העירונית מנסה לסייע בפתרון הבעיות בגן

פורסם בתאריך: 4.1.19 10:18

כעשרים הורים בגן אדמונית שבשכונת "לב הפארק" ברעננה, השביתו הבוקר את הגן, עקב תלונות על אלימות מילולית מצד כמה הורים כלפי אנשי צוות ואלימות פיזית בין הילדים בגן, דברים שלטענתם אינם מטופלים. בנוסף לשביתה היזומה, התכנסו ההורים השובתים מחוץ לגן במחאה, חלקם לצד ילדיהם, והבטיחו להמשיך לשבות עד אשר יימצא פתרון מצד העירייה.

"יש אלימות מילולית מצד כמה הורים ואלימות פיזית בקרב הילדים", אמרה אחת האימהות לצומת השרון, "יש גננת שמפחדת לבוא לגן. היא לא באה אתמול, היו צריכים למצוא לה מחליפה מטעם העירייה. שמעתי סייעת שהתחננה למאבטח במקום שיישאר לצידה כשהורים  מסוימים מגיעים לשים את הילדים בגן. אנחנו באנו לזעוק – זה לא יכול להימשך ככה. אי אפשר לחכות עוד לעירייה, הם כל הזמן אומרים לנו זה בטיפול תחכו. אי אפשר לחכות יותר".

צפו במחאת ההורים הבוקר:

 

"אם העירייה לא מצליחה לטפל בבעיה, ההורים צריכים להתערב, אחרת דברים לא ישתנו", אמר הורה נוסף, "לעבור על חוק חינוך חובה זה צעד מספיק חזק. אם זה לא ישתנה, נמשיך לשבות עד שזה כן ישתנה".

למקום הגיעו גם יו"ר הנהגת ההורים היישובית, אודליה כהן שינדורף וגולן בן צבי, כדי לדון עם ההורים השובתים בנושא. הם בחרו שלא למסור את תגובתם.

הורים בגן ילדים בעיר, מאיימים להשבית את הגן, עקב תלונות על אלימות של אחד הילדים ועל התנהגות לא ראויה של כמה הורים כלפי צוות הגן, התנהגות אותה מגדירים חלק מההורים כ"אלימות מילולית".

במהלך השבוע כפי שפורסם בצומת השרון, הודיעו ההורים כי ישבתו אם לא יקבלו תשובות. היום הם עברו למעשים. "אגף החינוך בעירייה יודע על זה מהיום הראשון של פתיחת שנת הלימודים בגן", אמר אחד ההורים. הורה אחר סיפר: "השבוע הייתה תקרית של אלימות מילולית בה היו מעורבות שתי האימהות וגננת, והעירייה הרחיקה אחת מהן מהגן, לאחר שכבר קיבלה אזהרה בעבר, ונתנה אזהרה לשנייה. אותה גננת שהייתה מעורבת בתקרית, אמרה להורים שהיא כבר לא רוצה לעבוד יותר בגן אם לא יימצא פיתרון לאלימות. אני חייב לציין לטובה את הנהגת ההורים שמלווה אותנו ותומכת בנו, ומתווכת בינינו לבין מינהל החינוך. אבל אנחנו צריכים פעולה מצד העירייה. אני באופן אישי שוקל להוציא את הילד שלי מהגן, באופן חד משמעי".

"אנחנו מגבים את הצוותים החינוכיים", אמר יואב קופמן, יו"ר הנהגת הורי הגנים ברעננה במהלך השבוע, "אנחנו מגנים אלימות בגנים שלנו, ורוצים לשמור על אווירה טובה לטובת הילדים שלנו. אנחנו מתרכזים במאמצים לצד השותפים שלנו במינהל החינוך ובהנהגת ההורים היישובית של רעננה, לפתור את הבעיה בגן".

מעיריית רעננה נמסר: "עיריית רעננה מייחסת חשיבות עליונה לבטיחות ולמוגנות של ילדי הגן והצוותים החינוכיים, ונוקטת במדיניות של אפס סובלנות כלפי מקרי אלימות. מחלקת גני ילדים פועלת בשיתוף פעולה מלא עם נציגות הורי הילדים בגן זה. הגננת תמשיך כרגיל את עבודתה בגן".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר