ירדן כהן. צילום: מעיין קריסי
ירדן כהן. צילום: מעיין קריסי

טיפות מזל: הפועל רעננה חילצה 1:1 ממ.ס אשדוד

מנחם קורצקי ושחקניו נקלעו לפיגור כבר בדקה הראשונה, גאנם השווה והמקומיים נכשלו פעם אחר פעם בניסיונות להכריע את המשחק ולנצח בפעם הראשונה בהיסטוריה את רעננה. המשחק התנהל תחת מזג אוויר חורפי במיוחד

פורסם בתאריך: 6.1.19 20:53

אף אחד לא יזכור את היכולת החלשה של הפועל רעננה, אלא את העובדה שהיא ממשיכה לצבור נקודות מול יריבותיה לתחתית בדרך לעוד עונה בליגת העל. הערב (ראשון) התיקו 1:1 בחוץ מול אשדוד סיבך בעיקר את היריבה, שנותרה במקום האחרון.

אשדוד הושפעה כנראה ממזג האוויר, פתחה בסערה וכבשה בהתקפה הראשונה במשחק. עמראן אלקאינאווי הגביה משמאל וגדי קינדה עלה מעל כולם ונגח נגד כיוון התנועה של אסף צור, 0:1. רעננה חזרה בדקה ה-17. אשדוד התקשתה להרחיק קרן של ירדן כהן, בן והבה הוריד לאחור וקייס גאנם שלח מתוך הרחבה כדור שטוח לרשת, 1:1.

רעננה הייתה חייבת להשלים מהפך (39) בסיום התקפה נהדרת שהחלה ביואב תומר והמשיכה בדאבל פס בין עדי נמני לאור דסה. האחרון מצא את טל איילה שרשם את החמצת חייב כשהצליח להדביק את הכדור למשקוף מ-3 מ'. המארחת ניסתה להכריע במחצית השנייה אבל דן ביטון החמיץ ברשלנות (70) כשלבד מול צור בעט חלש ואפשר לשוער להציל. גאנם כמעט השלים צמד שש דקות לסיום אחרי טעות של ג'ראפי אבל קרלו ברוצ'יץ' הרחיק מהקו.

בתוספת הזמן סיים אותו גאנם בטעם חמוץ כשהורחק בצהוב שני. בין לבין היה הרבה פחות כדורגל והרבה יותר ברד, אבל לפחות המשחק הגיע לסיומו החוקי.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר