שחקניות ואנשי מכבי רעננה עם חיים ברוידא. צילום באדיבות מנהלת ליגת ווינר סל נשים
שחקניות ואנשי מכבי רעננה עם חיים ברוידא. צילום באדיבות מנהלת ליגת ווינר סל נשים

בדרך למעלה: קבוצות הגברים והנשים של מכבי רעננה רשמו ניצחונות חשובים

הקבוצה של אבנר יאור התאוששה בקלילות מההפסד הראשון העונה וביססה את מעמדה בפסגת הלאומית. השחקניות של עדני דגן גברו על ראשון לציון לעיניי ראש העיר חיים ברוידא

פורסם בתאריך: 23.1.19 13:57

שבוע מוצלח במיוחדת לקבוצות הכדורסל של מכבי רעננה, כשקבוצות הגברים והנשים רשמו ניצחונות חשובים במסגרת הליגה. ראשית, קבוצת הגברים של המועדון הוכיחה שההפסד בשבוע שעבר לגליל עליון/צפת היה בסך הכל פנצ'ר בגלגל ובשלישי השבוע שבה מוליכת הליגה הלאומית למסלול הניצחונות עם ה-15 במספר העונה – 66:85 ביתי במשחק הקצוות, אם תרצו המיני דרבי שרוני מול האחרונה בטבלה הפועל כפר סבא, שנמצאת בסכנת ירידה מוחשית לארצית.

האורחת נתנה פייט ברבע הראשון ואף ניצחה אותו 22:24, אבל כאן זה נגמר. בשני הרבעים הבאים גם יחד קלעה כפר סבא 26 נקודות בלבד (12 ו-14 בהתאמה) ורעננה לא התקשתה לברוח בדרך לניצחון. ווין לנגסטון עם דאבל דאבל מרשים של 25 נקודות ו-10 ריבאונדים לצד 4 חטיפות הוביל את רשימת הקלעים של רעננה. מייקל בריסקר (18 נק') ושגיב דוד (12) בלטו גם הם וחיפו על יום פושר של הסקורר ג'ארמר גאלי, שקלע 8 נקודות בלבד.

"ברבע הראשון המשחק זרם מצד לצד ואחר כך ההגנה שלנו התייצבה והחבר'ה שיחקו בנחישות יתר", אמר המאמן אבנר יאור. "זה אפשר לנו גם לשגות ברגעים שלא הכל זרם בהתקפה ולשמור את המשחק בשליטה שלנו", לגבי גאלי הוסיף יאור: "ג'ארמר עשה מאמצים גדולים בריבאונד ההגנה ומסר אסיסטים טובים. הוא קלע פחות נקודות וזה בסדר, אנחנו קבוצה". רעננה ממשיכה לצעוד בבטחה בפסגה עם 31 נקודות בתום 16 מחזורים ובשלישי הבא תארח למפגש מסקרן את הרביעית מכבי חיפה, כשרשימת האקסים שתגיע לאולם מטרווסט כוללת את המאמן ברק פלג, העוזר תומר שטיינהאור, הרכז הוותיק גיא לביא והזר סמואל גיבנס. "יש שיתוף פעולה טוב, מחויבות של כל השחקנים ורצון גדול של כל אחד מהם להשתפר כדי שהיחידה כולה תהיה טובה יותר", סיכם יאור. "זה מפתח חשוב מאוד ואני שמח לראות שאנחנו מתחזקים את התהליך הזה".

24 שעות לפני כן, קבוצת הנשים של מכבי רעננה זכתה בניצחון ביתי נאה 56:71 על הפועל ראשל"צ. הרבע הראשון היה מצוין מבחינה התקפית והמארחת סיימה אותו ביתרון 16:30. ברבע השני עברה ההגנה הרעננית לנגן כינור ראשון ועצרה את היריבה מעיר היין על 4 נקודות בלבד.

עם יתרון 20:46 בהפסקה, המחצית השנייה כבר שוחקה לפרוטוקול. 19 נק' ו-9 ריב' של בריה גוס נתנו את הטון בשורות המנצחת, כמו גם תרומה משמעותית מצד הישראליות שלי סירקיס, אופיר קסטן וליאור גרזון. ראש העירייה חיים ברוידא שנכח במשחק בירך את השחקניות בסיום וציין כי הן גאווה גדולה לעיר רעננה. יש לציין כי היריבה שיחקה עם שתי זרות בלבד וחסרה את ג'יליאן אליין הפצועה, אחת הזרות הטובות בליגה. בריאנה ריצ'רדסון הייתה היחידה שהופיעה בשורות המפסידה עם 26 נק' ו-9 ריב'. בעקבות הניצחון השתוותה רעננה לראשל"צ כאשר לשתיים, החולקות את המקומות 7-8, 20 נקודות – שישה ניצחונות לעומת שמונה הפסדים. שתי הקבוצות ייפגשו פעם נוספת ב-7 לפברואר במסגרת רבע גמר גביע המדינה. בחמישי (לאחר סגירת הגיליון) שיחקה הקבוצה בחוץ מול רמת השרון ובשני הבא תארח את אליצור חולון.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר