הסככה הקרועה בפארק חברים, צילום דוברות העירייה
הסככה הקרועה בפארק חברים, צילום דוברות העירייה

לאחר שבוע בו היה סגור, פארק "חברים" ברעננה נפתח היום מחדש

הפארק הייחודי, שמשמש בעלי מוגבלויות וצרכים מיוחדים, הושבת לשבוע לאחר שסככה גדולה נקרעה בגלל מזג האוויר

פורסם בתאריך: 24.1.19 14:52

פארק "חברים" נפתח הבוקר לפעילות, לאחר שבשבוע האחרון היה סגור לציבור עקב סככה שנקרעה כתוצאה ממזג האוויר הסוער שפקד את האזור בשבוע שעבר. הפארק, שהוקם בשנת 2005 כאחד הפארקים הראשונים בארץ המותאמים לבעלי צרכים מיוחדים ובעלי מוגבלויות בשיתוף פעולה של עמותת איזי שפירא, ארגון הפועל לקידום בעלי מוגבלויות, ושל עיריית רעננה , ממוקם בחלקו הדרומי של פארק רעננה.

עקב הסככה שנקרעה, החליטה העירייה כי מדובר במפגע בטיחותי וסגרה את הפארק למבקרים. הסככה פורקה ע"י העירייה במשך שבוע ימים, והבוקר הסתיים פירוקה והעירייה אישרה את פתיחת הפארק מחדש. הסככה צפויה להיבנות מחדש בשבועות הקרובים.

פארק "חברים" רעננה. צילום דוברות העירייה

סככת הפארק לפני הסערה. צילום דוברות העירייה

"פארק חברים הוא אחד מההישגים הראויים לשבח של בית איזי שפירא", מספרת סיגל וינטר, מנכ"לית עמותת בית איזי שפירא, "בעקבות הקמת הפארק, סייענו ללמעלה משלושים רשויות מקומיות להקמת פארקים דומים בארץ, הפארק הוצג באו"ם כפרויקט ייחודי ואפילו נבחר בשנה שעברה כפרויקט ראוי לשכפול ע"י העמותה הבינלאומית לקידום נגישות "זירו-פרוג'קט". בשבוע שעבר, בעקבות הסופות, נקרעה הסככה הממוקמת מעל המתקנים. העירייה, שמתחזקת את הפארק, סגרה את המקום לשבוע בכדי להסיר את הסככה לחלוטין כדי להסיר את המפגע הבטיחותי לילדים שמשחקים במקום."

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר