מדרכות משובשות והפציעה של אחת הרצות
מדרכות משובשות והפציעה של אחת הרצות

"כל הבטן שלי הייתה שפשופים. עד היום יש לי כאבים במרפק"

תושבים שרצים מסביב לפארק רעננה מתלוננים על מדרכות משובשות, שאף גרמו למספר תושבים ליפול ולהיפצע. אחת התושבות: "אני כבר מפחדת לרוץ שם". העירייה: כל פנייה על מפגע תטופל במהירות"

פורסם בתאריך: 30.1.19 19:01

תושבי רעננה המקיימים ריצות מסביב לפארק, מתלוננים על מדרכות משובשות אשר מובילות לנפילות ולפציעות. עיקר התלונות הן על רחוב דרך הפארק, שמקיף את פארק רעננה מדרום ומערב.

"אני רצה כמעט כל יום", מספרת תושבת העיר, "אתמול, יום שלישי, עשיתי ריצה מסביב לפארק, וממש ליד האזור שסמוך לקריית שרת, עפתי כתוצאה מכך שנתקעתי באבן שבלטה מהמדרכה, ובמזל נאחזתי בחומה שהייתה ממש ליד ולא נפלתי. כשנפלתי אישה מבוגרת ניגשה אליי ואמרה לי שהיא נפלה שם כבר הרבה פעמים. זה קרה לי גם לפני שבועיים, עפתי כמו סופרמן, קדימה, גם כתוצאה ממדרכה משובשת בדרך הפארק. אני כבר מפחדת לרוץ שם. אני רצה באור יום בכוונה כדי לראות את המכשולים. בעלי נקע את הקרסול כשהוא רץ בפארק לפני שנה. זה לא יכול להימשך ככה, חייבים לתקן את זה".

מדרכות משובשות בדרך הפארק, ללא קרדיט

מדרכות משובשות בדרך הפארק, ללא קרדיט

"לפני חודש רצתי מסביב לפארק, ונפלתי כתוצאה מבליטה במדרכה בדרך הפארק", מספרת תושבת נוספת, "עפתי והתגלשתי, כל הבטן שלי הייתה שפשופים. עד היום יש לי כאבים במרפק מהנפילה. יש לי גם צלקת בברך. טייטס חדש של נייק נקרע, טייטס באיזה 300 שקל. אני פוחדת לרוץ שם, אני כבר רצה על הכביש במקום על המדרכה. חייבים לתקן את זה ומהר".

אחת התושבות שנפלה ונפצעה, ללא קרדיט

מעיריית רעננה נמסר בתגובה: "עיריית רעננה מטפלת באופן מידי במענה לכל פנייה. תושבי העיר הנתקלים במפגע מוזמנים להתקשר ולדווח למוקד העירוני בטלפון 9107* ואנו נדאג לטפל ולתקן במהירות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר