אור כרמל צילום פרטי מדור לילה
אור כרמל צילום פרטי מדור לילה

“אני יכול להגיד לך שזו עבודה שכל אחד חולם עליה”

הכירו את אור כרמל, הבעלים של השנקין בר ברעננה, שהתחיל במקום כברמן והפך לשותף. מה התוכניות שלו לפורים, ומה המתכון שלו למוחיטו ליצ’י?

פורסם בתאריך: 7.2.19 16:08

קצת על עצמך: “אני אור כרמל, בן 29, מהבעלים של השנקין. אני גר כיום בתל אביב ובמקור אני מחיפה. למדתי תואר במינהל עסקים במכללת רופין. אני מנהל את השנקין בשנתיים האחרונות, לצד שני שותפים נוספים. אני מאוד גאה במקום הזה, שנושא אופי מאוד קהילתי”.

איך החיים כשעובדים בלילה? “בתור המנהל של המקום אני מגיע בשתיים בצהריים ויוצא הביתה בשתיים בלילה. יש לך תמיד בלת”מים. פתאום, באמצע הלילה, כשאני מבלה בתל אביב ביציאה, יש טלפון ואומרים לי שבשנקין יש הפסקת חשמל ואני צריך לעזוב הכול ולהגיע. כבעל בר יש לך אחריות גדולה, אבל זה גם סיפוק מאוד גדול”.

קצת על הבר: “המקום קיים תשע שנים. הקהל במקום הוא בני 22 פלוס, סטודנטים. המקום מתפקד כמסעדה ביום וכבר בלילה. אז יש כאן אוכל מצוין, קוקטיילים, יינות ברמה גבוהה. בימי שישי המקום הופך לדאנס בר”.

מה הרקע שלך בתחום? “הייתי ברמן בבר בחיפה, ולפני חמש שנים התחלתי לעבוד כברמן בשנקין בר ברעננה. נכנסתי כשותף למקום לפני שנתיים”.

מה המשקה שלך? “פשוט, אני שותה בירה גינס”.

מה שותים הכי הרבה בבר? “מה שרץ אצלנו הכי הרבה זה הקוקטיילים הביתיים שלנו, ויין לבן”.

מה הדבר הכי מיוחד שקרה בשנקין? “היו שני אירועים: האירוע הראשון היה לפני ארבעה חודשים, בשיתוף פעולה עם ארגון ‘בין הכיסאות’, כשהנגשנו את כל המקום ועשינו ערב שכולו עבור נכים ובעלי מוגבלויות. האירוע השני היה אירוע התרמה לחולי סרטן שהיה לפני שנה והגיעו כוכבים גדולים לאירוע כדי לתת מעצמם. זה באמת היה מרגש”.

מה הכי קשה בתחום? “היציבות. אין באמת דרך לדעת מה יהיה מחר, המקצוע לא יציב, אתה לא יודע מה יוליד יום. אתה יכול לקום בבוקר, פתאום יורד גשם וכל ההזמנות שלך מבוטלות. פתאום יש לך את חוק המלצרים החדש. אין משהו קבוע, הדברים משתנים כל הזמן. יום אחד מפוצץ, יום אחר אנשים לא רוצים לצאת. אין דרך לחזות מה יקרה בחיי הלילה”.

הכי כיף? “לעבוד בחיי הלילה זו עבודה עם חבר’ה צעירים, עם הרבה אלכוהול. אתה מכיר אנשים חדשים וכל העבודה שלך זה נטו בני אדם. אני יכול להגיד לך שזו עבודה שכל אחד חולם עליה”.

מה הליין הכי מצליח שלכם? “יש בימי ראשון הרצאות, בימי חמישי ליין של מוזיקת רגאטון, ובימי שישי מסיבות ריקודים. הליין הכי מוצלח שלנו זה ללא הספק הרגאטון”

מה היום הכי מיוחד בשנה בבר? “מסיבת פורים. אנחנו כל שנה מעצבים את המקום לפי נושא מסוים. השנה זה הולך להיות גן עדן וגיהנום. יש תפאורה מושקעת, תחרות תחפושת, אירוע של פעם בשנה, באמת”.

אם לא חיי הלילה? “עובד במכירות או מעצב פנים”.

יש לך טיפ לצעירים ששותים? “שלא יערבבו סוגי אלכוהול ושלא יערבבו משקאות קלים עם אלכוהול. כדאי ליהנות מהאלכוהול הנקי, הוא יפהפה”.

טיפ לבעל בר מתחיל? “לעשות דברים לא לפי הקצב של העולם, אלא לעשות אותם בדרך שלך כראות עינייך”.

משקה השבוע: מוחיטו ליצ'י

מוחיטו ליצ'י

מוחיטו ליצ'י

המרכיבים:
40 מ”ל רום לבן
20 מ”ל ליקר ליצ׳י
20 מ”ל מיץ לימון
המון נענע והמון אהבה
איך מכינים:
לשקשק עם קרח ולסיים עם ספרייט

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר