רועי שוקרני (באמצע). צילום: שרון בוקוב

אוסידון: "אלון דרש 100 אלף ד' על שוקרני", הבעלים: "הוא לא עובר"

הקשר, שרצה לחזור לכרמל, ישחק ככל הנראה בעונה הקרובה אצל דודו אברהם, אחרי קרב גרסאות בין הצדדים. אדאמוביץ' ינחת היום בארץ

פורסם בתאריך: 25.6.17 14:48

הקשר רועי שוקרני, שנמצא תחת חוזה לעונה הבאה, לא מקבל את השחרור לו ייחל בפגרת הקיץ. מזה מספר ימים מנסה הקשר להשתחרר מהחוזה שיש לו בהפועל רעננה ולחתום בשורותיה של הפועל חיפה, שחושקת בו. שוקרני פנה מספר פעמים לבעלים אשר אלון, שמסרב בתוקף לשחרר את השחקן.

ל"ספורט צומת השרון" נודע כי תג המחיר שדורש הבעלים אשר אלון עבור השחקן הוא חצי מיליון שקלים. "לא הצגנו תג מחיר של חצי מיליון ולא של מיליון", מכחיש אלון. "לשוקרני יש חוזה איתנו, הוא לא עובר לשום מקום". סגן נשיא הפועל חיפה, דורון אוסידון, אמר:"אשר אלון דרש 100,000 דולר עבור שחרורו של שוקרני, זכותו של כל אחד לדרוש מה שהוא רוצה. עקב דרישתו של אלון, הצעתנו לשחקן הפכה ללא רלוונטית".

מקורב לשוקרני אמר: "נכון לרגע זה רועי ימשיך ברעננה. בהפועל חיפה רצו אותו והוא רצה לשחק שם, אבל אשר קשה מאוד, אף אחד לא ישלם סכומים כאלו, חצי מיליון או 300,000 שקלים, שזה אפילו לא גובה החוזה שלו. רועי מאמין שבסופו של דבר הוא יישאר ברעננה".

היום צפויה פגישה בה אמור שוקרני לסגור את הקצוות עם הבעלים אשר אלון ובין היתר ייתכן כי השחקן יבקש לפתוח את החוזה ולשדרגו כניסיון לקבל את השחרור מהמועדון. בנושא אחר, הקשר הסרבי מרקו אדאמוביץ' ינחת אחה"צ בנתב"ג ויעבור את הבדיקות הרפואיות. אדאמוביץ', שחתם לפני כחודש, אמור להצטרף לאימון הפתיחה של הקבוצה ביום רביעי.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר