ג'וזי סיסה עם מייקל בריסקר
ג'וזי סיסה עם מייקל בריסקר

נופלת וקמה: מכבי עירוני רעננה ביססה את מקומה בפסגה

למרות שני הפסדים בתקופה האחרונה, השחקנים של אבנר יאור רשמו ניצחון 17 מ-19 משחקים ונותרו בודדים במקום הראשון בליגה הלאומית. ג'וזי, בתו של עוסמן סיסה, הייתה אורחת הקבוצה במשחק השבוע

פורסם בתאריך: 14.2.19 11:07

קבוצת הכדורסל של מכבי עירוני רעננה לא נתנה לשני הפסדי הליגה שספגה לאחרונה לקלקל לה יותר מדי את מצב הרוח. בראשון השבוע הייתה רעננה שותפה למשחק בעל סקור גבוה במיוחד, כשגברה בביתה 93:107 על אליצור יבנה – ניצחון מספר 17 ב-19 מחזורים. הרבע הראשון היה כולו של רעננה והסתיים ביתרון 19:30. יבנה צמצמה עד 44:51 בהפסקה והייתה בתמונת המשחק גם ברבע השלישי, אבל המארחת לחצה על הדוושה ברבע האחרון בדרך לניצחון דו ספרתי.

כוכב המשחק היה מייקל בריסקר עם שיא עונתי של 31 נק' ולא פחות מ-64% מחוץ לקשת עם שבע זריקות מדויקות מתוך 11 ניסיונות. ג'אמר גאלי עם דאבל דאבל של 28 נק' ו-10 אס', ו-ווין לנגסטון שקלע 25 נק', הצטיינו אף הם בשורות המנצחת. אורחת מיוחדת של הקבוצה במשחק הייתה ג'וזי, בתו בת ה-7 של עוסמן סיסה, ששיחק בעבר בבני השרון ואף אומץ על ידי משפחתה של יו"ר רעננה, זיוה לב דגן. "חזרנו לשחק את המשחק השמח שלנו. חטפנו יותר מדי נקודות, אבל כמו בכל משחק – יש דברים שאנחנו לוקחים איתנו ויש כאלה שהם בבחינת בית ספר לחיים, נצטרך ללמוד מהם לשלבים הבאים ואנחנו בהחלט עובדים בכיוון", אמרה לב דגן. "במשחק האחרון מייקל היה ה'גו טו גאי' שלנו וזו קבוצה שמשחקת בשביל השחקן החם וסידרו לו אסיסטים יפים". על העובדה שטור ההפסדים כבר לא מאופס הוסיפה היו"ר: "זו קריאת השכמה שהזכירה לנו שאנחנו צריכים להתעורר ולתת גז לקראת ההמשך".

מי שצורף לסגל הקבוצה הוא עדן נלגס (22), בוגר מחלקת הנוער של המועדון ושותף בכיר לזכייה של קבוצת הנוער בשתי אליפויות, גביע המדינה ואליפות התיכונים. לאחר שהוביל את קבוצת הנוער כחריג גיל לפלייאוף ביחד עם שחקני הקבוצה בריסקר וגיל בני בעונת 2015/16, התגייס נלגס לצה"ל ולא שיחק בשתי העונות הקודמות. העונה, לאחר שסיים שירות קרבי, חזר לשחק בליגה א' בקבוצת הבת של המועדון מכבי יאיר רעננה, שם הפגין יכולת מרשימה. נלגס נכלל לראשונה בסגל הקבוצה בניצחון מול יבנה ושותף לבכורה פורמלית בת פחות מדקה.

"תמיד כיף לראות עוד בוגר של המחלקה שלנו חוזר לשורות הקבוצה ומצטרף לסגל", התגאתה לב דגן. אופק בר שי, גם הוא שחקן תוצרת בית, עשה את הדרך ההפוכה לליגה א' ואחרי שתי עונות וחצי בלאומית ביקש לעבור לקבוצת הבת לאחר שהחליט כי זו המסגרת המתאימה לו ובה יוכל לצבור דקות משמעותיות יותר. בנוסף, שחררה רעננה את הגארד סייג' האשר, שמעוניין לעבור לקבוצה אחרת בלאומית. לאחר השביתה בלאומית ורגע לפני פתיחת העונה, נפצע האשר בידו ונעדר כחודשיים וחצי. לאחר חזרתו מיעט לשחק. מכבי עירוני רעננה ממשיכה לצעוד בראש טבלת הלאומית עם 36 נקודות ובראשון הקרוב (19:00) תצא למשחק חוץ מול הפועל רמת גן/גבעתיים.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר