צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

מרעננה באהבה: כל אירועי ולנטיין דיי בעיר וכל המבצעים

סדנת קוקטיילים רומנטית, מסיבת נוסטלגיה עם שי גולדשטיין ומבצעים מיוחדים בקניון רננים - כל אירועי חג האוהבים ברעננה

פורסם בתאריך: 14.2.19 12:17

אם אתם מחפשים דרכים לחגוג את אהבתכם עם המישהו או המישהי המיוחדים שלצדכם, אתם לא צריכים לצאת מגבולות העיר. ריכזנו לכם את כל אירועי ולנטיין דיי במקום אחד והוספנו את המבצעים של קניון רננים:

הכל יחסים עם יורם יובל

מה קובע האם הזוגיות שלנו תחזיק מעמד? האם מריבות מקצרות לנו לא רק את הזוגיות, אלא את החיים עצמם? למה חשוב לילדים שלנו שנדע איך לריב? כיצד כל אחד ואחת מכם יכול לטפח מערכת יחסים? הפסיכואנליטיקאי פרופסור יורם יובל, מגיע לרעננה לענות לכם על כל השאלות, וללמד אתכם דבר או שניים על מריבות וזוגיות. במציאות בה אחת מכל ארבע משפחות מתפרקת ושיעור המתגרשים בישראל עומד על 26 אחוז, פרופסור יובל מגיע להרצאה אינטימית שתיגע בקצוות החשופים של הזוגיות שלכם ותנסה להסביר כיצד ניתן לשמור את הזוגיות שלכם בעזרת כלים פרגמטיים. בהרצאה מרתקת וחסרת גבולות, ידבר פרופסור יובל על הקשיים שאנו חווים במציאת בחיר ליבנו, על הסכסוכים והקונפליקטים הנצחיים בזוגיות, ויענה על השאלה העתיקה ביותר במערכות יחסים – מי צריך לוותר בריב?

ההרצאה תתקיים בשעה 20:30 במשכן למוסיקה ואמנויות ברעננה. מחיר כרטיס 85 שקלים וניתן להזמין כאן או באפליקציית Funzing

סדנת קוקטיילים ליום האהבה

אתם מוזמנים לסדנת קוקטיילים מיוחדת לכבוד יום האהבה שתשלב טעמים שכולנו אוהבים: שוקולד, פסיפלורה, תותים ועוד, בהם תשמשו לרקיחת הדרינקים המיוחדים שלכם. הצטרפו לסדנת קוקטיילים מיוחדת עם המיקסולוג  יובל, בה תלמדו איך להפוך כל ערב רגיל לערב לא שגרתי. מתכוני הקוקטיילים נרקחים בקפידה, עם אלכוהול משובח, פרות וירקות טריים, עשבי תבלין מיוחדים ועוד הרבה הפתעות, תכירו את הקוקטיילים החדש שנרחקים עם מרכיבים מהמטבח המודני. בסוף המפגש יחולקו מתכונים להכנת הקוקטיילים שהוכנו עם הסברים על אופן הכנתם, ובמהלך הערב תינתן אפשרות לקנייה של המרכיבים והציוד המתאים במחיר מיוחד. את הסדנה מעבירים יובל ואדם, מיקסולגים מומחים בעל ניסיון רב בהדרכת סדנאות קוקטיילים חוויתיות וערבי אלכוהול בקונספטים ייחודים.

הסדנא תתקיים בשעה 20:00 ברחוב משה שפירא ברעננה, מיקום מדויק יישלח לאחר ההזמנה. מחיר הסדנא הוא 175 שקלים, ניתן להזמין כאן או באפליקציית Funzing

ביג אין רעננה

מה אתם צריכים ביום האהבה יותר משי גולדשטיין על עמדת הדיג'יי, להיטי שנות ה-80 וה-90 שכולכם מכירים ואלכוהול איכותי? במסגרת ליין מסיבות הריקודים "AMROA", מגיש הרדיו שי גולדשטיין מגיע להזכיר לכם באירוע ולנטיינס רומנטי במיוחד את כל השירים בהם התאהבתם, עוד כשדיסקמן היה באופנה.

המסיבה תתקיים במועדון "AMORA" ברחוב החרושת 14 פינת המסגר (בניין אסותא) ברעננה. מחיר כרטיס הוא 75 שקלים, ניתן להזמין כאן

אירועים נוספים והנחות מיוחדות:

השנקין בר חוגגים את יום האהבה בתפריט זוגי, שכולל בקבוק יין, 3 מנות ראשונות, 2 מנות עיקריות, קינוח וצ'ייסרים לבחירה. לחיים! להזמנת מקומות התקשרו 09-7400050

קפה רוטשילד מזמין אתכם ליהנות לקינוח מפנק שהוכן עבורכם במיוחד ליום האהבה, וחברי מועדון יוכלו אף ליהנות מכוס יין מתנה בהזמנת מנה עיקרית וקינוח

לכבוד יום האהבה, קניון רננים הכריז על חגיגת אוכל ענקית לחברי מועדון רננים שתימשך עד ה-23 לפברואר. מבצעי 1+1 על מגוון המנות העיקריות בבתי הקפה ומסעדות הקניון: גרג, קפה קפה, אולדיס, חותם הקפה, בליקר בייקרי וארומה. המבצע יהיה בתוקף על מנות מהתפריט עד 60 ₪ בלבד, לא כולל מנות ראשונות, קינוחים, שתייה חמה וקרה, ארוחות בוקר. (כולל מנות ילדים), ובישיבה בלבד. המבצע תקף בימי א-ה בין השעות 16:00 – 21:30, מוצ"ש 19:00 – 22:30 (לא כולל יום ו'). בארומה המבצע תקף רק על קטגוריית הכריכים.

יום אהבה שמח!

https://eventbuzz.co.il/lp/event/Biginlove?fbclid=IwAR0otny8HBiG2z92PioFDrjQ4MRwnxeoNY6rlxp-oyExUmPTYW5aBllME5I

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר