מדבירים מומלצים במרכז. תמונה ממאגר Shutterstock
מדבירים מומלצים במרכז. תמונה ממאגר Shutterstock

מדבירים מומלצים במרכז

מעצבן, מציק, לא נוח: התחושות הללו מתעוררות בקרב כולם, ללא יוצא מן הכלל, כאשר מדובר בפלישת מזיקים - אבל יש אנשי מקצוע מנוסים שיודעים בדיוק כיצד לטפל בהם. לשם כך, הכנו עבורכם רשימה של מדבירים מומלצים במרכז, שיוכלו לפתור עבורכם את הבעיה הזו אחת ולתמיד

פורסם בתאריך: 24.2.19 17:48

'הכל בו – שירותי הדברה'

בימים אלה כולנו מסתגרים בבתים בשל התפשטות נגיף הקורונה. השמירה על בריאותנו היא חשובה, וברבים מערי העולם ניתן לראות כיצד מבוצע חיטוי נגד וירוס הקורונה. "חיטוי וטיהור מקצועיים חשובים עד מאוד להשמדתם של וירוסים במבנים וחללים שונים", אומר עופר מזרחי, מדביר מקצועי ובעל חברת 'הכל בו – שירותי הדברה', "ולכן בערים רבות ברחבי העולם מבצעים פעולות חיטוי אגרסיביות, במטרה להילחם בווירוס הקורונה שמתפשט בעולם במהירות".

לדבריו, "כמו בערים גדולות, גם את הבית חשוב לטהר ולחטא מווירוסים דוגמת וירוס הקורונה, במידה שקיים חשד לחולה או נשא של הנגיף. אני מבצע חיטויים גם בבתי כנסת, בתי מלון, מוסדות ציבור ומרכולים, ובהתאם להוראות משרד הבריאות. חשוב להדגיש, שיש לחזור על הפעולה בעתיד אם יתעורר שוב חשד להתפשטות נגיף הקורונה, שכן החיטוי לא מספק מענה של התפשטות וירוסים וזיהום עתידי שייווצרו במקום בהמשך".

הכל בו - שירותי הדברה: לטהר ולחטא את הבית מווירוסים (צילום: עופר מזרחי)

הכל בו – שירותי הדברה: לטהר ולחטא את הבית מווירוסים (צילום: עופר מזרחי)

תוצאות טובות, נקיות ובריאות יותר

'הכל בו – שירותי הדברה' הינה חברה מקצועית להדברה בניהולו של עופר מזרחי, שנחשב למדביר מוסמך ורשום מטעם המשרד להגנת הסביבה. את הכשרתו כמדביר מקצועי רכש עופר במכללת מישלב ומאז הוא מדביר באופן מקצועי, יסודי ומהימן בתים, דירות ומשרדים שונים. החברה פועלת בכפר סבא ומספקת את שירותיה באזור המרכז והשרון.

עופר: "אנחנו בחברה מבצעים הדברה והשמדה של חרקים, מכרסמים ומזיקים המופיעים ברשימה המלאה של המשרד להגנת הסביבה. בין היתר, אנחנו מבצעים הדברת נמלים, צרעות, יתושים, זבובים, פרעושים וקרציות ומכרסמים כגון עכברים וחולדות.

"המזיקים מגיעים לבתים מכל מיני סיבות כגון לכלוך, רטיבות ואוכל שנשאר בחוץ. חלונות פתוחים, מזון שנשפך במזווה, רטיבות וסדקים בקירות יכולים להוות קרקע למחילות של מזיקים וחרקים. חשוב לזכור שחרקים, וירוסים ומכרסמים מעבירים מחלות וזיהומים שמשפיעים לרעה על בריאותנו, ולכן המלצַתי היא להתקין רשתות בחלונות, לסגור מזון במיכלים אטומים, להקפיד לאטום חורים ולטפל ברטיבות בהקדם".

את המדבירים ממליץ מזרחי להזמין כבר בתקופה זאת של השנה. "יש לכך שתי סיבות: בחורף הגשם עלול לשטוף את חומרי ההדברה, וגם בשל העובדה שקצב התפתחותם בתקופת האביב מהירה יותר, וחשוב למנוע מהם להתרבות ולהשתלט לנו על הבית בחודשי הקיץ".

את ההדברה מבצע מזרחי במקצועיות רבה באמצעות שיטת הדברה ביולוגית. "מדובר בשיטה המשלבת באופן חכם בין שימוש בחומרים אקולוגיים המתחשבים בסביבה, ובין עיבוד של חומרי הדברה בעלי ריכוז חומרים פעילים גבוה המסייעים לנו להשיג תוצאות טובות, נקיות ובריאות יותר – לנו ולסביבתנו. שיטה זאת נחשבת למומלצת ביותר על ידי המשרד לאיכות הסביבה, והיא תבטיח שגם נשמיד את המזיקים, הווירוסים והזיהומים – וגם נשמור על סביבה ירוקה ונקייה יותר".

הכל בו - שירותי הדברה: גם להשמיד מזיקים, גם לשמור על סביבה ירוקה (צילום: עופר מזרחי)

הכל בו – שירותי הדברה: גם להשמיד מזיקים, גם לשמור על סביבה ירוקה (צילום: עופר מזרחי)

הכל בו – שירותי הדברה

כתובת: אז"ר 81, כפר סבא

טלפון: 050-5908032

שעות פעילות: ימים ראשון- חמישי – 8:00-19:00 | יום שישי: 8:00-15:00



"צור מרקט" – תום עידן ההדברה הנעזרת ברעלים וחומרים כימיים מסוכנים

תחום ההדברה מתייחס ברוב המקרים להריגת מזיקים ע"י חומרים רעילים. אך מה שפחות ידוע לאנשים, הוא שטכניקת השימוש ברעלים פוגעת באופן משמעותי במאזן האקולוגי וכתוצאה מכך, מזיקה באופן עקיף לאלפי יצורים חיים הפרושים ברחבי העולם, כולל לבני האדם.

אז לא הגיע הזמן שנמצא דרך אחרת לטפל במזיקים?!

"צור מרקט" הינה חברה המתמחה בייבוא ושיווק פתרונות הדברה וחקלאות מתקדמים, אשר החליטה להפסיק עם הרג המזיקים. היא מציעה פתרון ידידותי שכלל לא פוגע במזיקים, אך במקביל מונע באופן מוחלט את כניסתם לאזורי מחיה. מדובר ב"הדברה ירוקה", המשלבת טכניקות הדברה מתקדמות ושמה הוא "הדברה אלקטרונית".

התקנת מכשיר להרחקת חולדות בבית פרטי ברעננה. "צור מרקט".

התקנת מכשיר להרחקת חולדות בבית פרטי ברעננה. "צור מרקט".

איתי, מנהל צוות השטח של "צור מרקט", מספר לנו על החזון המהפכני של החברה: "המערכת האקולוגית שלנו חווה פגיעה קשה יותר משנה לשנה: שינויי מזג אוויר קיצוניים, בצורות, שאריות פלסטיק שפוגעות בבעלי החיים וכמובן שאריות חומרי הדברה ורעלים רבים, המתרכזים בתוצרת החקלאית והביתית. בשביל למנוע את המשכו של הדפוס המזיק הזה, אנו נוקטים בכל האמצעים הדרושים, על מנת לשמור על הסביבה שלנו. 'צור מרקט' מספקת שירותי הדברה משולבת, המתבססים על הבנה עמוקה ומקיפה של חיי המזיק ומרחיקה אותו, מבלי לפגוע בו ובבני אדם".

חברת "צור מרקט" מאפשרת ללקוח לבחור את דרך ההדברה המתאימה עבור צרכיו. איתי מוסיף כי "אנו מציעים שתי אפשרויות:

  • רכישת מכשיר מתקדם בשיטת 'עשה זאת בעצמך', אשר אינו מצריך ידע מוקדם ונחשב לפשוט ומהיר. כל המכשירים המתקדמים שלנו, מצורפים עם דף הוראות מפורט בעברית ובאנגלית.
  • הזמנת בעל מקצוע מטעמנו, שיבצע עבור הלקוח את התקנת המכשיר האלקטרוני. המכשירים שלנו נבחרו בקפידה ומותקנים במקצועיות, תוך שמירה על מחיר הוגן".

שיטות ההדברה המתקדמות של "צור מרקט" מבוססות על טכנולוגיה מתקדמת. "המכשירים בנויים בצורה חסכונית מאוד בחשמל, אינם זקוקים לתחזוקה ולא מלכלכים. אופן הפעולה של כל מכשיר מותאם לכל מזיק באופן אישי ולא מפריע כלל לבני האדם. יש מכשירים הפולטים צליל אולטרא-סונים בתדרים גבוהים שלא ניתן לשמוע באוזן אדם, מכשירים שפועלים באמצעות תאורה וכאלה שמשתמשים בשדות אלקטרומגנטיים".

איתי הוא בעל דרגת ההדברה הגבוהה ביותר בארץ. הוא מעניק שירותי הדברה אלקטרונית להרחקת חולדות, עכברים, עטלפים, יונים, כלבים, חתולים ויתושים. הלקוחות הפרטיים והעסקיים של "צור מרקט" מתפרשים על פני כל רחבי הארץ ונהנים משירות יעיל, איכותי ובטיחותי, אשר לא כולל שימוש ברעלים ואינו מכיל סיכונים.

"אני אוהב בעלי חיים בכל ליבי, ולכן שמח על כך שאני עוזר לבני אדם לחיות באזור נטול מזיקים, אך במקביל שומר על סביבה נקייה מרעלים".

"צור מרקט"

טלפון: 077-5070397
כתובת: שלם 3, רמת גן (בית זילברמינץ, קומה 2).
שעות פעילות: א'-ה' 9:00-17:00, ו' 9:00-13:00.
קישור לאתר המשלוחים
קישור למייל

התקנת מכשירים להרחקת עטלפים בהרצליה. "צור מרקט".

התקנת מכשירים להרחקת עטלפים בהרצליה. "צור מרקט".

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר