אתניקס. צילום: מוזס פיני סילוק
אתניקס. צילום: מוזס פיני סילוק

הכניסה חופשית: קיץ של מופעים ופעילויות לכל המשפחה ברחבי העיר

כבכל קיץ גם השנה העירייה תערוך שלל פעילויות לכל המשפחה בכניסה חופשית

פורסם בתאריך: 29.6.17 13:55

עיריית רעננה, בהובלת אגף תרבות נוער ופנאי, יזמה מגוון עשיר של אירועים, פעילויות, תערוכות, מופעים לכל הגילאים ובפריסה עירונית נרחבת לקראת חופשת הקיץ.

השנה תוקדש פעילות הקיץ לילדים לנושא "קיץ סובב עולם" אשר תכלול מסע בחמש יבשות שונות. לילדי העיר יחולק דרכון ובו פירוט הפעילויות הצפויות להם והיבשות השונות בהן יבקרו, אותו יוכלו להחתים בכל יבשת, כשעם צבירת חמש חתימות תוענק להם הפתעה באירוע הסיום.

הפעילות תיפתח ביבשת אסיה, ביום ראשון(9.7) בין השעות 17:30- 19:30 ברחבת יד לבנים ובמרכזה הצגת הילדים על בסיס אגדת עם יפנית "ילד אפרסק".

ביום רביעי (19.7) יבקרו הילדים ביבשת אמריקה, בשעות 17:30- 19:30 בפעילות בפארק רעננה ליד האגם שתכלול בין היתר קפוארה זומבה סדנאות ועוד.

המסע הבא ליבשת אירופה יערך ביום חמישי (3.8) בין השעות 17:30- 19:30 בגן גדי נוטס עם משחקי כדורגל המאפיינים את אנגליה, יצירת מסיכות המאפיינות את ונציה, משחק פנטק המאפיין את צרפת ועוד.

ביום רביעי 09.8) בין השעות 20:30-18:00, יבקרו הילדים ביבשת אפריקה  בפעילות שתתקיים בספורטק החדש בנווה זמר עם חגיגת קצב של מעגל מתופפים והקרנת הסרט "דלהי ספארי".

פארק רעננה צילום עזרא לוי

פארק רעננה צילום עזרא לוי

בנוסף גם השנה ייהנו תושבי העיר מסדרת מופעים ואירועים שיתקיימו ברחבת יד לבנים  תחת הסלוגן "הקיץ הזה כולם ברחבה" בכניסה חופשית.  את ההופעות יפתח מופע של להקת אתניקס שייערך ביום חמישי (6.7)  בשעה 21:00.ת ממופעה של להקת רוקוויל ב ערב מחווה ללהקות הרוק פינק פלויד, קווין, U2 וקולדפליי.

ביום רביעי (17.8) ייערך מופע של הזמרת אילנית ותזמורת צה"ל עם מיטב השירים האהובים.

אילנית. צילום: אוהד רומנו

אילנית. צילום: אוהד רומנו

ביום רביעי (30.8) תתקיים הופעה של הזמר אברהם טל בליווי הרכב נגנים בשעה 20:30.

כמו כן, ייהנו תושבי העיר ממופע מיוחד לרגל ט"ו באב שיתקיים ביום ראשון (6.8) בשעה 21:00 בפארק רעננה ליד האגם באווירת חג אהבה עם הופעתה של להקת Unforgettable בביצועים מיוחדים  לשירי האהבה הגדולים של שנות ה- 50, 60, 70. הכניסה חופשית.

המשכן למוזיקה ולאומנויות יקדיש את הקיץ לשלל הצגות לילדים מאת "תיאטרון שלנו"  שייהנו מהחוויה משפחתית. להנאת הילדים והוריהם, יתקיימו ההצגות הן בשעות הבוקר והן אחר הצהרים, בהשראת מיטב סיפורי הילדים המוכרים והאהובים שהם נכס צאן ברזל לכולנו בין ההצגות – "דירה להשכיר", "בנצי", "בגדי המלך החדשים", "זהבה ושלושת הדובים", "עכבר העיר ועכבר הכפר", "הברווזון המכוער", "איה אאוץ אווה" ועוד. כרטיסים למופעים והמידע המלא אודות לוחות הזמנים, מוקד קול טיקט *8864.

כמו כן, צפויים התושבים ליהנות משלל תערוכות שיתקיימו בעיר. בין התערוכות בולטות התערוכה "ילדות – ילדים" – בהתאמה לעולמות התוכן של הילדים, בהשתתפות שלל אמנים לרבות סטודנטים מבית הספר לבובנאות  – אמנות תיאטרון הבובות בסמינר הקיבוצים, שתתקיים בין התאריכים 16-30.7 בגלריה "על האגם" שבלב הפארק,  אוצרת – אורית לוטרינגר.

רונית וינטראוב דוברות העירייה

רונית וינטראוב צילום: דוברות העירייה

רונית וינטראוב, סגנית ראש העירייה, הממונה על תרבות נוער ופנאי: "מטבע הדברים, בקיץ מתקיימים האירועים לקראת אחר הצהריים והערב עם יציאה לחוצות העיר ואלמנט של חופש ויציאה מהשגרה. הדבר בא לידי ביטוי בשלל פעילויות בהן התכנית החדשה לילדים של מסע בין יבשות, תכניות לילה לנוער, סרטים על כר הדשא וערבי זמר מוסיקליים למבוגרים. במהלך היום ובשעות החום אנו יוצרים פעילות ממוזגת בעיקר לילדים, כמו תערוכות מכוונות גיל, כשבצד כל זאת יש מפגש קהילתי שיש לו ערך מוסף".

 

 

 

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר