ברווז עם שקית ניילון תקועה בפיו. צילום: ענת מנדלוביץ'
ברווז עם שקית ניילון תקועה בפיו. צילום: ענת מנדלוביץ'

צפו בברווז באגם כמעט ונחנק מפסולת שזרקו מבקרים

תושבת רעננה, ענת מנדלוביץ', צילמה סרטון באגם פארק רעננה בו נראה ברווז ששקית ניילון נתקעה במקורו, כשהוא מנסה להיחלץ ממנה ללא הצלחה. "כדאי שאנשים יידעו מה פסולת עושה לבעלי חיים", אומרת מנדלוביץ', שפנתה גם למוקד העירוני

פורסם בתאריך: 12.3.19 18:08

סרטון שהעלתה לפייסבוק אמש (שני) תושבת רעננה ענת מנדלוביץ', בו נראה ברווז בפארק רעננה נאבק בשקית ניילון שהושלכה לאגם ונתקעה בפיו, תפס תאוצה ברשתות החברתיות. בסרטון, נראה הברווז מנסה להיפטר מהשקית ללא הואיל.

"אתמול הגעתי לפארק עם הבת שלי על האופניים", סיפרה ענת לצומת השרון, "פתאום ראיתי את הברווז הזה שנתקעה לו השקית במקור, הבנתי שהוא לא יכול להיפטר ממנה. ביקשתי ממפעיל הגונדולה באגם שינסה לעזור והוא אמר לי שאין לו איך, אז פתחתי קריאה במוקד והם הבטיחו לי שישלחו מישהו ויטפלו בזה. אמרו לי שיעדכנו אותי אבל זה טרם קרה. העליתי ישר את הפוסט כי הבנתי שזו הדרך הכי טובה להפיץ את זה".

מה מצב האגם מבחינת ניקיון?

"מלבד השקית ראיתי כוסות פלסטיק בתוך המים, לא ממש סרקתי את האגם לחלוטין כי זאת הייתה שעת לילה. העליתי את הפוסט שאנשים ידעו מה שקיות ניילון עושות לבעלי חיים".

הפוסט של ענת זכה לעשרות לייקים, שיתופים ותגובות, ביניהן של סגן ראש עיריית רעננה, ניר קריסטל. "זה פשוט מסוכן", כתב קריסטל, "זלזול וחוסר אחריות של אנשים. עזרו לנו בבקשה לשמור על בעלי החיים באגם ועל ניקיונו".

מהעירייה נמסר כי מנהל תורן של הפארק הוקפץ למקום וטיפל בתקרית, והשקית חולצה ממקור הברווז.

 

תגיות:

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר