קייס גאנם. צילום: מעיין קריסי
קייס גאנם. צילום: מעיין קריסי

תחת גשם שוטף: 2:2 להפועל רעננה מול בני סכנין

מזג האוויר החורפי לא הפריע לשתי הקבוצות לפתח משחק רב באירועים. גאנם כבש ראשון, אזולאי וכליבאת הפכו, אך תומר איזן

פורסם בתאריך: 16.3.19 19:55

הפועל רעננה בסך הכל רצתה לא להסתבך הערב (שבת) בפתיחת הפלייאוף התחתון, בעוד בני סכנין קיוותה לפתוח מחדש את המאבק בתחתית. באופן מפתיע, שתי הקבוצות שלא בדיוק נמנות עם המבקיעות המצטיינות בליגה סיפקו משחק הפכפך ומהנה שהסתיים בתיקו 2:2.

רעננה שלטה במחצית הראשונה ובדקה ה-11 מרטין זמאן פרץ לרחבה וממצב נוח בעט ליד הקורה. דקה אחר כך מהלך נהדר של כרם ארשיד, שעצר על החזה, נתן לכדור לקפוץ פעם אחת ומ-18 מ' ירה למשקוף. בדקה ה-22 הגיע הראשון של רעננה. טעות קשה של אמיר נסאר שניסה להחזיר לאחור, קייס גאנם חטף, עקף את מחמוד קנדיל וגלגל לרשת את החמישי שלו העונה, לא לפני שאלבן פנישי נכשל בהרחקה, 0:1 בהפסקה.

סכנין חזרה משום מקום בדקה ה-55. ירדן כהן ספק תפס ברחבה את המחליף איהאב גנאים ושלומי אזולאי דייק מהנקודה הלבנה, 1:1. בדקה ה-69 הושלם המהפך כשמחליף נוסף ואקס רעננה, מוחמד כליבאת, שלח כדור שטוח מפינת הרחבה. השחקנים הסתירו לאסף צור, שהגיב מאוחר וספג מתחת לבטנו, 1:2 לסכנין.

רעננה סירבה לוותר חרף הגשם השוטף באצטדיון רמת גן ותשע דקות לסיום הרחקה לא טובה של גנאים הפכה לבישול למחליף יואב תומר, שמתוך הרחבה שלח וולה נהדר לפינה, 2:2. שניר שוקר החמיץ שתי הזדמניות לנצח בדקות הסיום, אבל רעננה שמרה על פער 9 הנקודות מסכנין. היריבה אמנם נחלצה מהמקום האחרון, אבל ספק אם הנקודה שצברה תספיק לה כדי לשרוד בליגה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר