"יצאתי פראייר". שניר שוקר מול סכנין. צילום: מעיין קריסי
"יצאתי פראייר". שניר שוקר מול סכנין. צילום: מעיין קריסי

הפועל רעננה קרובה להבטיח עוד עונה בליגת העל: "תיקו שכולו ניצחון"

האדומים סיימו ב-2:2 מול סכנין והקפטן שניר שוקר מרוצה מפער 9 הנקודות מהקו האדום. תתכן פנייה לצה"ל במטרה להקל בעונש המחבוש של אור דסה. במועדון מקווים שיוג'ין אנסה יהיה כשיר לאחר הפגרה

פורסם בתאריך: 20.3.19 12:52

הפועל רעננה יכולה הייתה לארגן יציאה קבוצתית מרוכזת לחנות הכפכפים הקרובה אחרי מחצית ראשונה בה העלימה את סכנין וצעדה ביתרון, אבל אחרי שנקלעה לפיגור פלוס מבול בתנאי מגרש שגם כך אינם אידיאליים, נשמו בקבוצה לרווחה אחרי התיקו 2:2 ששמר על פער 9 הנקודות מהקו האדום. הבלם טדי מזגה, שערך הופעת בכורה לאחר שלא שיחק תקופה ארוכה ואף פתח בהרכב בעקבות הסגל החסר, זכה למחמאות על משחקו.

מי שפספס הזדמנות כפולה להגדיל אותו בשתי נקודות נוספות הא שניר שוקר הוותיק, שנכנס כמחליף בדקה ה-85 והספיק לייצר שני מצבים זהים מזווית קשה שלא הולידו שער ניצחון. "הגעתי למצבים טובים, אבל יצאתי פראייר", אמר שוקר. "יחד עם זאת, אחרי שחזרנו מפיגור זה תיקו שכולו ניצחון. שמרנו על פער של 9 נקודות אחרי שהוא עלול היה להצטמצם ל-6 וזה מאוד משמעותי".

31 נקודות יש במאזנה של רעננה עם פתיחת הפלייאוף התחתון, כאשר לסכנין ואשדוד 22 נקודות כ”א במקומות המובילים ללאומית. זאת כאשר נותרו עוד 18 נקודות בקופה. "יש עוד סיכוי תיאורטי להסתבך ועדיין אי אפשר לחתום סופית, אבל אני לא רואה סרט שאנחנו יורדים ליגה", אמר אחד השחקנים.

בקבוצה ינצלו את פגרת הנבחרת כדי לנסות ולקבל בחזרה לשורותיהם – כל אחד מסיבותיו – את הקשר אור דסה והחלוץ יוג'ין אנסה. כזכור, דסה, המשרת כש.ג בצריפין, נשפט ל-20 ימי מחבוש בבסיסו לאחר שהפר את תנאי הריתוק בעקבות עבירות של הופעה ולבוש. "אור איבד את הכומתה", אמרו ברעננה. "הוא קיבל ריתוק שיאפשר לו לצאת לאימונים, אבל דרשו שיישן בבסיס וגם את זה הוא לא עשה, לכן קיבל כלא". הקשר עשוי לפנות בסיוע הקבוצה בבקשה להקל בעונשו על מנת שיוכל ליטול חלק במשחקי הפלייאוף התחתון.

באשר לאנסה, שמתאושש מפציעה, החלוץ כבר החל באימונים ובמועדון אופטימיים באשר לאפשרות שיהיה כשיר לאחר הפגרה. בראשון הבא, ה-31 בחודש, תפגוש הקבוצה בחוץ את מכבי פתח תקוה. מירקו אורמוש ובן והבה, שהחמיצו את המשחק האחרון בגין צהובים, צפויים לשוב להרכב.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר