ברכת האילנות. קרדיט: מיקי אדלר
ברכת האילנות. קרדיט: מיקי אדלר

אלפי תלמידים ברעננה השתתפו ב"ברכת האילנות" השנתית

בברכה, שמציינת את תחילת הפריחה וההתחדשות של האביב, השתתפו ארבעת בתי הספר היסודיים מהחינוך הדתי, הנהגת ההורים ואגף החינוך בעירייה

פורסם בתאריך: 7.4.19 16:16

כאלפיים תלמידים, חברי הנהגת הורים וגורמים מאגף החינוך בעיריית רעננה השתתפו הבוקר בברכת האילנות השנתית, שהתקיימה בפארק רעננה בפעם החמישית ברציפות. בתי הספר היסודיים שהשתתפו באירוע הם ארבעת בתי הספר שמשתייכים למסגרת החינוך הממלכתי דתי בעיר: יבנה, אריאל, ביל"ו ונועם.

ברכת האילנות, היא ברכה מסורתית נעשית בראש חודש ניסן בפתח האביב, מסמלת ברכה על תחילת פריחת עצי הפרי והודיה על החורף, הפריחה וההתחדשות. בפתח האירוע נשאה ראש אגף החינוך, נורית דנינו, דברי ברכה, ולאחר מכן אמרו חברי הנהגת ההורים דברי תודה לנורית דנינו, שצפויה לסיים את תפקידה בחודש יוני הקרוב, על פועלה לקידום החינוך הדתי בעיר.

לאחר מכן התקיימה הרקדה המונית בפארק, ותלמידי בתי הספר יצאו לטיולים בשמורות הטבע השונות ברחבי הארץ.

הנהגת ההורים, מנהלי בתי הספר ונציגי אגף החינוך. קרדיט: מיקי אדלר

הנהגת ההורים, מנהלי בתי הספר ונציגי אגף החינוך. קרדיט: פרטי

"שמחנו הבוקר להמשיך במסורת בת חמש שנים בה מתכנסים ביחד כל תלמידי בתי הספר היסודיים בעיר המשתייכים לחינוך הממלכתי-דתי", אמרה אודליה כהן שינדורף, יו"ר הנהגת ההורים המשותף, "להגיד את ברכת האילנות אשר נאמרת בסמוך לזמן התחדשות ופריחה בתחילתו של האביב והודיה על חורף טוב. אנו מודים למינהל החינוך על שאימץ את הארוע ועוזר בכל שנה להוציאו לפועל ובהזדמנות זו פורום ממ״ד מאחל לנורית דנינו אשר עמדה בראש פורום ממ״ד בעיריית רעננה בהצלחה בכל אשר תפנה ומודה לה על עשייתה עבורנו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר