אוהדי הפועל רעננה. צילום: שרון בוקוב
אוהדי הפועל רעננה. צילום: שרון בוקוב

קרב הישרדות מנומנם: הפועל רעננה מכרה 13 כרטיסים בלבד

בעוד שהקבוצה של מנחם קורצקי ספגה הפסד כואב למ.ס אשדוד והסתבכה בתחתית, האוהדים ממשיכים לא להגיע לאצטדיון רמת גן. “מאמין שנעשה את העבודה ונישאר בליגה”, אמרו בקבוצה, שתצא בשבת למשחק חוץ מול הפועל חיפה

פורסם בתאריך: 10.4.19 13:44

מי שחשב שהפועל רעננה תבטיח עונה נוספת בליגת העל מוקדם מן הצפוי, התבדה כשנציגת השרון הפסידה לראשונה בתולדותיה למ.ס אשדוד דווקא במאני טיים. המהפך של דין דוד תוך ארבע דקות לטיל קרקע-רשת של אביחי ידין, צימק את הפער בין השתיים לארבע נקודות בלבד, 32 של רעננה לעומת 28 של אשדוד שמתחת לקו האדום, כאשר לתום העונה נותרו ארבעה מחזורים.

נתון נוסף שוודאי לא מעודד את אשר אלון: למרות הנתון הרשמי כי במשחק נכחו 600 צופים, התברר כי בקופות נמכרו 13 כרטיסים בלבד. עם שיא שפל שכזה, לא ברור אם ומתי תצליח רעננה לגייס לשורותיה גרעין אוהדים קבוע. "הייתה ירידת מתח, כנראה שלא הבנו איפה אנחנו נמצאים ועכשיו זה התפוצץ לנו בפרצוף והסתבכנו", אמר אחד השחקנים. "יצאנו פראיירים כי שוב אנחנו מובילים והולכים אחורה. זה סימפטום של קבוצה קטנה, וכנראה היינו ונשארנו כזו. יכולנו כבר ללכת לים וזה מאכזב מאוד".

המאמן מנחם קורצקי ספג ביקורת, ולא בפעם הראשונה, על כך שהתמהמה עם החילופים ההתקפיים ובעצם הזמין את היריבה לכבוש, אבל ברעננה היה מי שהבהיר כי אור דסה ויוג'ין אנסה ששב מפציעה, תוכננו להיכנס עוד לפני צמד הבזק של אשדוד. "מנחם לא אומר לנו ללכת אחורה אבל בפועל זה מה שקורה", הוסיפו במועדון.

בשבת (18:00, סמי עופר) תצא רעננה למשחק חוץ מול הפועל חיפה, שסיימה מעשית את העונה ומגיעה להתמודדות עם רצף שלילי נוראי של עשרה משחקי ליגה ללא ניצחון. המגנים עדי נמני וירדן כהן, שהחמיצו את המשחק מול אשדוד בגין צהובים, צפויים לשוב להרכב. "צפוי לנו משחק קשה מול הפועל חיפה שאסור לאבד בו נקודות, בטח כשאשדוד בתנופה", סיכם אחד השחקנים. "אני מאמין שנעשה את העבודה ונישאר בליגה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר