שחקני מכבי עירוני רעננה וראש העיר חיים ברוידא אחרי הניצחון
שחקני מכבי עירוני רעננה וראש העיר חיים ברוידא אחרי הניצחון

מכבי עירוני רעננה בקרב גורלי: "צריך לקחת את המשחק בשיניים"

למרות שליטה מוחלטת בעונה הסדירה של הליגה הלאומית בכדורסל, הקבוצה של אבנר יאור נקלעה ל-2:0 בסדרת חצי גמר הפלייאוף, והפסד היום בשישי ישלח אותה הביתה מוקדם מהצפוי

פורסם בתאריך: 1.5.19 14:53

העונה הנפלאה של מכבי עירוני רעננה אינה תואמת את סדרת חצי גמר הפלייאוף מול מכבי חיפה. הירוקים, בתצוגה התקפית מרשימה, ניצחו בביתם בשלישי השבוע 80:96 ועלו ליתרון 0:2. ניצחון חוץ נוסף בשישי (14:00, מטרווסט) ישלח אותם לסדרת גמר הפלייאוף ומנגד יסיים את העונה של רעננה מוקדם משציפתה. רעננה הייתה בתמונת המשחק במחצית הראשונה, אותה סיימה בפיגור שש נקודות, 41:35. אלא שברבע השלישי הגיע הנוקאאוט של חיפה בראשות סמואל גיבנס וקרון דה שילדס (19 נק' כ"א) וטיסת 20:33 לא השאירה לרעננה סיכוי לקאמבק ברבע האחרון. לא פחות משישה שחקני חיפה קלעו בספרות כפולות, כשמנגד ווין לנגסטון (19), ג'אמר גאלי (16), אוריאל טרוצקי (13) ושגיב דוד (11) היו המוציאים לפועל העיקריים של רעננה. מייקל בריסקר, אחד המצטיינים העונה בשורות רעננה, נקלע לערב חלש ותרם שתי נקודות בלבד.

"המחצית הראשונה הייתה סבירה, אבל הרבע השלישי לא טוב. בעיקר לא שמרנו בצורה נחושה כמו שצריך לעשות במשחק פלייאוף", אמר המאמן אבנר יאור. "הגישה שלנו צריכה להיות שונה מבחינת הפיזיות והקשיחות בכל מה ששייך למשחק ההגנה. לחיפה יש ממוצע של 90 נקודות בניצחונות ו-75-76 נקודות בהפסדים. אנחנו לא צריכים לקלוע כל משחק 100 נקודות, אלא לפגוע ביריבה ולגרום לה לעשות דברים אחרת כדי להוריד אותה לממוצע ההפסדים".

למרות שרעננה תגיע עם הגב אל הקיר, יאור, שעבר עם הקבוצה דרך ארוכה ומוצלחת במשך העונה, רחוק מלהרים ידיים. "אני מאוד מאמין בקבוצה ובמה שהחבר'ה שלנו עושים יחד. האמונה שלהם אחד בשני היא הדבר הכי חזק שלנו השנה. נמצא את הדרך להחזיר להם את הביטחון ולאט לאט צריך להשתלט על המשחק ביום שישי ולקחת אותו בשיניים. את המנגינה שלנו אי אפשר להפסיק".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר