מיניבוס. צילום עזרא לוי
מיניבוס. צילום עזרא לוי

הקץ להסעות ההורים? שאטלים ללא תשלום לתלמידי רעננה

ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, הודיע כי החל משנת הלימודים הקרובה, שאטלים ללא תשלום יסיעו את תלמידי השכונות הצפוניות בעיר לבתי הספר שלהם. מדובר במאות תלמידים, הגרים במרחק העולה על קילומטר מבית הספר שלהם

פורסם בתאריך: 26.7.19 10:54

ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, הודיע אמש (חמישי) על הקמת מערך שאטלים עירוני, שישרת את תלמידי העיר ויספק הסעות לבתי הספר ללא תשלום, החל משנת הלימודים הקרובה. מדובר בפתרון למאות תלמידים בעיקר מהשכונות הצפוניות בעיר, הגרים במרחק של מעל קילומטר מבית הספר שלהם, .

"אני יודע שזו בשורה של ממש עבור מאות הורים ותלמידים, שנדרשים כיום מידי בוקר, להסיע את ילדיהם למוסדות חינוך אשר מרוחקים ממקום מגוריהם", כתב ברוידא בעמוד הפייסבוק שלו, "המצוקה הזו ידועה, והחלטתי לטפל בזה, אנחנו נשים לזה סוף (ללא קשר לבנייתם של מוסדות חינוך נוספים בעיר). בשנה הקרובה מערך היסעים עירוני יציע לתלמידי השכונות הצפוניות בעיר אופציה נוחה ונגישה, ללא עלות, שתיקח אותם לבית הספר שלהם.

"התייעלות, וניהול תקציב עירוני נכון, זו בדיוק מטרתו! להסיט תקציבים מהמנגנון, לחסוך מול ספק ונותני שירותים מבחוץ, כדי שתושבי העיר יוכלו להנות משירותים טובים יותר. זה מאד פשוט. את כל הפרטים, צירי הנסיעה, נקודות האיסוף נציג לכם בשבועות הקרובים תוך שנעשה זאת בשיתוף עם וועדי ההורים והשכונות הרלבנטיות. הזכות להגיע לבית ספר בנוחות, בקלות ובמהירות היא הבסיס לתחילתו של יום לימודים פורה בטוח ומהנה. שיהיה לנו בהצלחה".

התגובות מתושבי השכונות הצפוניות לא איחרו לבוא, וועד שכונת נווה זמר מיהר לברך על היוזמה. "ועד השכונה בשיתוף עם תושבים פעילים, נמצאים במגעים אינטנסיביים עם העירייה למציאת פתרונות לנושא תחבורה ציבורית", נמסר מטעם הועד, "ביקשנו פתרון מיידי לקראת שנת הלימודים הקרובה עבור תלמידים שנאלצים ללכת ברגל מרחקים גדולים במזג אוויר קיצוני והיום בישר לנו ראש העיר חיים ברוידא על הקמת מערך שאטלים חינם לתלמידי השכונות הצפוניות. אנחנו מקווים שנמשיך לקיים דו שיח מכבד ופורה עם העירייה ושנגיע להישגים משותפים לרווחת כולנו."

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. תמי

    יוזמה מבורכת. נשמח להסעות מכל חלקי העיר לילדי מגמות שנאלצים ללמוד בחטיבה הרחוקה ממקום מגוריהם (למשל פרדס משותף/קלאוזנר לחטיבת רימון).

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר