מנהל הפארק הנבחר ויטוריו ארביב. צילום עיריית רעננה
מנהל הפארק הנבחר ויטוריו ארביב. צילום עיריית רעננה

הכירו את המנהל החדש של פארק רעננה

ויטוריו ארביב, שעד כה כיהן בתפקיד מנהל מחלקת התשתיות בעירייה, זכה במכרז ומונה למנהל הפארק העירוני. ארביב מחליף את אסף טל בתפקיד, שהודיע לפני כחודשיים על התפטרותו

פורסם בתאריך: 2.9.19 15:24

עיריית רעננה הודיעה היום (שני) על מינויו של ויטוריו ארביב לתפקיד מנהל פארק רעננה. ארביב מונה לתפקיד, לאחר שהתמודד במרכז פומבי ונבחר על ידי ועדת המכרזים. ארביב מחליף את אסף טל, מנהל הפארק לשעבר, שהודיע על התפטרותו לפני כחודשיים.

בתפקידו האחרון, בו הספיק לכהן מספר חודשים, שימש ארביב כמנהל מחלקת תשתיות בעיריית רעננה, תפקיד שכלל אחריות על האחזקה השוטפת של העיר והתשתיות. קודם לכן, שימש ארביב מנהל מרכז חוץ אקדמי לעיצוב וייזום של מוצרים וכן כמנהל עמותת עתיד ורוד, עמותה להעצמה של אוכלוסיות מוחלשות בעולם העסקי.

בהשכלתו, ארביב הוא בעל תואר ראשון במסלול עיצוב תעשייתי מאקדמיית בצלאל בירושלים, ובימים אלו לומד לימודי תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק במכללת רמת גן.

במסגרת תפקידו כמנהל פארק רעננה יהיה ארביב אחראי על גיבוש ויישום מדיניות הרשות בתחום הפארק העירוני, מעורבות וקידום תכניות הפיתוח של הפארק ופיקוח על הביצוע בשטח וכמו כן אחריות לקידום והובלת תכנית אב רב שנתית לשדרוג הפארק, בתאום עם הנהלת העיר וצוות ההיגוי הרלוונטי.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר