אשכול הגנים 'כלי מיתר' בנווה זמר
אשכול הגנים 'כלי מיתר' בנווה זמר

בנס לא קרה אסון: ילד בן שלוש יצא מגן ברעננה לבדו

מדובר על גן גיטרה, אחד הגנים באשכול כלי מיתר בשכונת נווה זמר. נסיבות האירוע נחקרות על ידי העירייה. אמו של הילד: "אני לא ישנתי כל הלילה מהחרדה. מה אם משהו נורא היה קורה? לא חסרים אנשים רעים שמסתובבים בחוץ, פדופילים"

פורסם בתאריך: 14.9.19 18:48

מחדל חמור התרחש ביום חמישי ברעננה, כאשר ילד כבן שלוש עזב את הגן לבדו, ללא פיקוח מבוגר, בשעת איסוף הילדים. מדובר על גן גיטרה, אחד הגנים באשכול כלי מיתר בשכונת נווה זמר. המקרה אירע בסביבות השעה ארבע וחצי אחר הצהריים, כאשר הילד עזב את האשכול לבדו ויצא מהשער המאובטח ללא ליווי. בעיריית רעננה מסרו לאמו של הילד, כי הנסיבות נבדקות.

"הגעתי כמו בכל יום לאסוף את הבן שלי מהגן אחרי הצהריים", מספרת אמו של הילד, "ואז פגשתי בחברה שלי, שסיפרה לי שהיא במזל ראתה את הבן שלי מחוץ לגן, עם התיק על הגב שלו, והיא זאת שהחזירה אותו פנימה לתוך הגן. היא פשוט מצאה אותו על המדרגות מחוץ לגן. הוא היה לבדו. מבוהל, מבולבל, חיפש אותי. היא הבינה שמשהו לא תקין, שהוא נמצא שם לבד, והיא החזירה אותו פנימה לגן ואמרה למאבטח".

איך הגננות הגיבו?

"לא אמרתי כלום לצוות. המאבטח ראה אותי, הבנתי בשפת גוף שלו שקרה משהו לא בסדר, אבל הוא לא אמר לי כלום, הוא יודע שזה הבן שלי. נכנסתי פנימה לגן, אנשי הצוות בגן לא אמרו לי דבר. התנהגתי כאילו אני לא יודעת דבר, כי רציתי לראות אם הן יבואו ויספרו לי מיוזמתן, אבל לא אמרו לי שום דבר. שאלתי את הגננות איפה התיק שלו, כי לא מצאתי אותו בחוץ על המתלה כמובן, כי הוא כבר יצא עם התיק לפני זה. אז אחת מנשות הצוות אמרה שיש לבן שלי קטע שהוא אוהב לקחת את התיק במהלך היום, ולצאת לבדו מהכיתה לרחבת הלובי של הגן. סיפור מומצא, אבל לא אמרתי דבר. זה מאוד חמור. תראה כמה דברים חמורים יש בסיפור הזה. איך הוא עבר שתי סייעות, גננת ומאבטח? איך הוא עבר שתי דלתות לבד? אמרו לי בעירייה שכל העניין בחקירה. איך לא ראיתם שילד יוצא החוצה לבדו? מישהו גם שם לו את התיק על הגב. הילד שלי לא יודע לשים את התיק על הגב לבד. אני לא ישנתי כל הלילה מהחרדה. מה אם משהו נורא היה קורה? לא חסרים אנשים רעים שמסתובבים בחוץ, פדופילים. ילד עוד לא בן שלוש, לבדו בחוץ? אני בטראומה מזה".

תגובת עיריית רעננה תובא כשתתקבל.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אסף

    חמור מאוד זה לא יכול להמשיך ככה…
    יש להפסיק את פעילות הגן במידי ולחקור במקום את כל האירוע עם הצוות והשומר ביחד עם ההורים של הילד.
    אז לתת החלטה במקום מי הולך הביתה ,כי נכשל בגדול .
    דבר מזעזע .
    נס משמים שנגמר כך תודה לאל.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לצערי גם לנו זה קקה שנה שעברה . הילדה שלי יצאה מגן ברוש לבדה . לא שמו לב בכלל. הסייעת התקשרה אחרי חצי שעה לשאול אם לקחנו אותה…
    לא רק שהעירייה לא הגיבה…
    אנחנו בקשה לטפל בילדה אחכ במרכז להתפתחות הילד. והם סרבו להשתתף.
    0שוט מחדל. רוצים לתהוע°°•

  3. דניאל

    מזעזע!! את שמה את הדבר הכי יקר לך בתקווה שהוא נמצא במקום בטוח ששומרים עליו ומתגלה ההפך הגמור!!

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר