רחבת הכותל. צילום: גיל כהן מגן
רחבת הכותל. צילום: גיל כהן מגן

ירושלים, חוף הים או רעננה: על איזה מקום אתם לא תוותרו הקיץ?

הפרלמנט העירוני עונה על שאלה אחת בשבוע והפעם: על איזה מקום לא תוותרו בקיץ הקרוב?

פורסם בתאריך: 15.7.17 19:46

עידו קפלן

הפרלמנט- עידו קפלן

"מקום בארץ? למה ללכת רחוק? ממש פה אצלנו בעיר, צמוד ללב הפארק, יש שטחים ענקיים של פרדסים, עצים שכל מה שאתה רואה מסביב זה ירוק וטבע. אני באופן אישי מחכה לקיץ, רק בשביל לקחת את הג'יפ, לנסוע עם חברים לאזור הפרדסים, לפרוש מחצלת ענקית, להביא גיטרה וליהנות מהשמש המדהימה, טבע ונוף נעים לעין וכל זה במרחק של חמש דקות נסיעה. בימים שאנחנו רוצים לשדרג את הישיבה, אנחנו עולים עם הג'יפ להר הזבל העירוני, שם יש נקודת תצפית מהיפות שיש באיזור השרון. מי שעדיין לא ביקר שם, קחו חבר/ה, סלסלת פיקניק, מחצלת וצאו לטייל באיזור, הנאה מובטחת".
(עידו קפלן הוא אחד מהבעלים של בר מסעדה שנקין)

גלית צימרמן וינשטוק

הפרלמנט- גלית צימרמן וינשטוק

"קיץ בשבילי זה ים. וים הכוונה לים התיכון. בילדותי התגוררתי באשקלון וכל שבת הלכנו לים. הלכנו ברגל או רכבנו על אופניים. היום יש באשקלון מוניות שירות לים בשבת כי ברור מאליו שבלי ללכת לים זה לא קיץ. אפשר ללמוד על החשיבות של הים בשביל המשפחה שלי מכך שבערוב ימיה של אימי, היא הייתה מוגבלת מאוד וכל יציאה מהבית דרשה היערכות, ועדיין לא ויתרנו על טיול בים. עם כסא הגלגלים מידי שבת".
(גלית צימרמן וינשטוק היא עובדת סוציאלית ומנהלת הוסטל לנפגעי נפש)

חננאל שלומי

הפרלמנט- חננאל שלומי

"אני ממליץ בחום לצאת מחוץ לערים המרכזיות שמלאות בבטון ואספלט, אל המרחבים והג׳בלאות, אל הישובים הרחוקים, אל ההתיישבות בארץ ומעבר לקו הירוק, אל היקבים ואל המסעדות בצידי דרכים אוטנטיות. אל אוכלוסיה אוהבת ומחבקת. אתם תחזרו עם חוויות שיחממו את הלב. ואל תשכחו לחבק את חיילי צהל באשר הם".
(חננאל שלומי הוא הבעלים של בית הקפה אחוזת הלחם)

שני דימנט

הפרלמנט- שני דימאנט

"יש לנו באמת ארץ נהדרת. אני נולדתי לטבע, אוהבת את הטבע ובעיקר את הנחלים. טיולי המים הם הדבר הכי טוב שתוכלו לעשות למען הנפש שלכם. לא מוותרת על נחל מג׳רסה, נחל ג׳ילבון, נחל עמוד, נחל השופט, וגם שבילי המעיינות באזור ירושלים-מומלץ בחום למשפחות עם ילדים. באופן אישי, אני נולדתי לים, למים, לפני כשנתיים הלכתי עם חברותי ללמוד סאפ, מאז בכל הזדמנות אני שם".
(שני דימנט, תושבת רעננה ופעילה במועצת הנשים של העיר)

לימור גוטהולץ

הפרלמנט- עו"ד לימור גוטהולץ

"ירושלים. בדרך לירושלים ביקור באתר הסטף הממוקם בפאתי העיר, מקום עם נוף הררי עוצר נשימה. טיול בעיר העתיקה, מחנה יהודה, מסעדות בעיר, שדרת ממילא, בית הכרם ועוד מקומות יפים שיש לירושלים להציע. הצבעים, הריחות, המגוון של העיר, תמיד משאיר תחושה של חוויה עמוקה בה הכל מתערבב, ישן עם חדש, עתיק עם מודרני, לצד מגוון של אנשים מכל רחבי העולם, מכל הדתות. רק בירושלים מבינים את העוצמות שיש לעיר הזו, לא סתם היא המקום הקדוש לכולם".

(לימור גוטהולץ היא עורכת דין ומגשרת)

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר