הזוכה של התחרות הקודמת עמית אביב
צילום ורד יצחקי
הזוכה של התחרות הקודמת עמית אביב צילום ורד יצחקי

כוכב נולד גרסת רעננה: אולי את או אתה תהיו הזוכים המאושרים?

תחרות רעננה על הבמה לזמרים וזמרות צעירים תושבי העיר חוזרת בגדול, הפעם עם שדרוג בפרסים וגם בליווי המוזיקלי

פורסם בתאריך: 17.10.19 17:50

רוצים להופיע מול אלפים ביום העצמאות? תחרות "רעננה על הבמה" חוזרת בגדול. אמרו לכם שאתם שרים כמו הראל סקעת, כתבתם שיר או שניים למגירה ובוערת בכם התשוקה להחזיק מיקרופון על במה מול אלפי אנשים? תחרות 'רעננה על הבמה", היא בדיוק עבורכם, זמרים וזמרות בתחילת הדרך.

אגף התרבות והפנאי בעיריית רעננה מזמין אתכם להיות חלק מאירועי יום העצמאות. ההרשמה לאודישנים מיועדת לתלמידי כיתות ח' עד י"ב. הזוכה במקום הראשון והנחשק לא רק שיזכה להופיע על במת הנוער והצעירים ביום העצמאות בליווי להקת נגנים מקצועית, אלא גם יזכה בפרס נוסף ויקר ערך, הקלטת סינגל באולפן הקלטות.

מסבירה מיכל נדל, אחראית על פעילויות הנוער בעיריית רעננה ומי שמנצחת על האודישנים, ביחד עם המפיקה המוזיקלית אפרת דהן: "מדובר במיזם של המחלקה לנוער וצעירים בעיריית רעננה, המתקיים בעיר רעננה מזה ארבע שנים. עד לשנה שעברה הזוכה זכה בהקלטת סינגל באולפן הקלטות ואילו בשנה שעברה הפרס של הזוכה היה להופיע על במת יום העצמאות, שזה משהו שלא היה עד אז וקרה בעקבות קול קורא של אגף התרבות והפנאי בעירייה, שהזמין מתמודדים – אמנים צעירים וכישרונות מקומיים להופיע על במה המרכזית בפארק רעננה ביום העצמאות. השנה התחרות קיבלה מפנה והזוכה יקבל את שני הפרסים – גם את ההקלטה וגם להופיע".

ובמה עוד שונה התחרות השנה?
"בתחרות השנה המתמודדים זוכים לא רק ל-ליווי מוזיקלי מקצועי של מפיקה מוזיקלית שעובדת איתם על השיר, אלא גם ליווי של להקה – נגנים מקצועיים שילוו אותם גם את מי שאין לו להקה. בדרך כלל יש הרבה מתמודדים שרק שרים ואין להם להקות. הבנו שיש הרבה זמרים וזמרות שאין להם ביטוי ולא משתתפים כי אין להם נגנים, ואנחנו יוצרים להם להקה מקצועית של נגנים – בני נוער ממרכז המוזיקה, שבונה איתם את השיר לתחרות. אחרי זה ביום העצמאות, הם יכולים לבחור שיר אחר".

ומה הפרס למקומות השני והשלישי?
"הם לא זוכים בכלום כרגע. אבל אם נראה לנכון נמצא אופציה לשלב אותם במופעי יום העצמאות. אגב, יש אודישנים נפרדים לבמות הנוער ביום העצמאות, פרט לזוכה בתחרות הזו. למשל, מישהי שלא זכתה בשנה שעברה ניגשה לאודישנים של יום העצמאות והופיעה ביום העצמאות".

האודישנים יתקיימו ביום ראשון, ה-13.11, במועדון המרתף. אמנים שירצו להגיש מועמדות ולהירשם, יכולים לעשות זאת עד ה-28.10 דרך עמוד הפייסבוק א האינסטגרם "נוער רעננה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר