אופיר חלוואני (במרכז)
אופיר חלוואני (במרכז)

הקאמבק של אופיר חלוואני עם בני רעננה: "לא רוצה לפרוש"

אחרי שזכה בגביע עם הפועל רמת גן, בגיל 42 אופיר חלוואני מוביל את בני רעננה לפתיחת עונה נהדרת, במקום הראשון בליגה ג'. עליית ליגה? "אשמח מאוד, למה לא?", אמר החלוץ

פורסם בתאריך: 6.11.19 14:20

זוכרים את החלוץ האימתני אופיר חלוואני, ששיחק בליגה הבכירה במכבי נתניה ובהמשך יצא למסע מרשים בקבוצות רבות בליגה הלאומית? מתברר שחלוואני בן ה-42 מסרב לתלות את הנעליים וכיום הוא מככב במוליכת ליגה ג' שרון, בני רעננה. בשני המחזורים האחרונים חגג חלוואני שלושער – בניצחונות 2:8 על גבעת שמואל ו-1:5 על ניבראס כפר קאסם והקפיץ את מאזנו לשמונה שערים בשבעה משחקים. רעננה, בהדרכת אלי צורף, כבר עם 18 נקודות ומובילה כאמור את הטבלה ביתרון נקודה על אריאל.

"התחברתי יפה לקבוצה ויש כאן חבר'ה מצוינים שבאים ליהנות", אומר חלוואני. "תמיד כיף לעשות את מה שאוהבים ואין אושר גדול מלהבקיע". חלוואני מתגורר בנתניה, נשוי ואב לשלושה. הוא שיחק כאמור עונה אחת במדי נתניה בליגה הבכירה, עת עלה לבוגרים, ובהמשך כיכב בלאומית "כשזו הייתה ליגה כמו שצריך וברמה גבוהה", כהגדרתו. בעונת 2002/3 זכה בגביע המדינה ההיסטורי עם הפועל רמת גן, כשכבש את השער בתיקו 1:1 בגמר מול הפועל באר שבע וחגג בתום דרמת פנדלים בלתי נשכחת. כעבור שנתיים שוב הגיע לגמר, הפעם עם מכבי הרצליה, ושוב כבש בתיקו 2:2 מול מכבי תל אביב, אלא שהפעם קבוצתו הייתה זו שנוצחה בדו קרב הפנדלים. בעבר עלה ליגה עם מכבי אום אל פאחם ובית"ר שמשון תל אביב ובשנים האחרונות הוא כובש בצרורות בליגות הנמוכות, בעיקר במדי עירוני כפר יונה.

"כשעליתי לבוגרים החלוצים היו רונן חרזי, שי הולצמן, מוטי קקון, אסי טובי וניר סביליה. זו הייתה רמה קצת יותר טובה ממה שיש היום עם כל הכבוד לכולם והיה קשה יותר להשתלב", הוא מסביר מדוע בילה את עיקר הקריירה בליגת המשנה. כעת, עליית ליגה נוספת בגילו המתקדם במועדון הרענני שמקיים שני אימונים בשבוע בהחלט על הפרק. "אשמח מאוד, למה לא? אבל כמו שאמרתי אנחנו באים קודם כל ליהנות וממש לא בלחץ".

עד מתי תמשיך לשחק?
"כל עוד אוכל ואהנה, אמשיך. זו אמנם קלישאה, אבל היא תופסת. אני מאוד אוהב כדורגל ולא רוצה לפרוש".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר