צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

קייטנות חנוכה: בממשלה לא הקצו תקציב, עיריית רעננה תשלם במקומה

למרות מאמצים בממשלה, תוכנית "בית הספר של החגים", שנועדה לספק מענה לאלפי ילדים ברעננה בתקופת חופשת החנוכה, לא אושרה. עיריית רעננה הודיעה כי תממן את התוכנית בעצמה

פורסם בתאריך: 24.11.19 16:58

בשורה משמחת להורים: עיריית רעננה הודיעה כי תפעיל בעצמה את קייטנת חנוכה, גם ללא סבסוד המדינה. מדובר בתכנית "ניצנים", או כפי שהיא מוכרת בפי הורים רבים "בית הספר של החגים", שנועדה להעניק מסגרת חינוכית לתלמידי בתי הספר בתקופת חופשת החנוכה. משרד החינוך הודיע כי הפרויקט, המיועד לילדי כיתות א'-ג' בחנוכה ובפסח, מבוטל לשנת הלימודים הנוכחית. גם מאמצים בוועדת הכספים של הכנסת, לנסות למצוא תקציב לפרויקט לא נשאו פרי.

למרות זאת, חלק מהרשויות המקומיות, כמו חיפה, אשדוד וככל הנראה הרצליה, החליטו להרים את הכפפה ולממן את את התכנית בעצמן. כאמור, לרשימה מצומצמת זו הצטרפה לאחרונה רעננה, שהודיעה כי תפעיל את התכנית בעצמה, ללא סבסוד מהמדינה.

העירייה הודיעה כי ילדים הרשומים לצהרונים או לחצי צהרונית, יוכלו להשתתף בקייטנת חנוכה ללא צורך ברישום או גבייה של תשלום נוסף מההורים. הורים לילדים שאינם שייכים לצהרונים וילדי מועדונית, אשר מעוניינים שילדיהם ישתתפו בקייטנת חנוכה, מתבקשים להירשם באתר העירייה לקייטנה בתשלום של 215 שקלים.

הקייטנה תתקיים בין התאריכים 26-24 לדצמבר, ובין התאריכים 30-29 לדצמבר. שעות הפעילות של הקייטנה הן: לילדי הצהרונים – בין 16:30-08:00. לילדים שאינם בצהרונים – בין 13:00-08:00.

"בסופו של דבר, בשונה מהמון רשויות בארץ, עיריית רעננה נהגה בהגינות ונותנת את השירות שהיא אמורה לתת של בתי הספר של החגים, שעליו ילדי הצהרונים שילמו", אומר גולן בן צבי, יו"ר משותף של הנהגת ההורים העירונית, "רשויות רבות בארץ, גדולות ככל שיהיו, לא נותנות את השירות הזה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר