אשר אלון. צילום: שרון בוקוב
אשר אלון. צילום: שרון בוקוב

בלי בכי ובלי נהי / הטור של עודד גוברשטיין

אשר אלון ניסה נואשות להפעיל לחץ על מקבלי ההחלטות ואמר השבוע כי אלמלא החלטות ה-VAR, הפועל רעננה כבר הייתה בפלייאוף העליון, אבל אנרגיה היא משאב מוגבל ולכן כדאי להשקיע אותה בדברים החשובים באמת

פורסם בתאריך: 4.12.19 13:22

יש רק דבר אחד ששנוא עליי יותר מהקיפוח המתמשך נגד הפועל רעננה על ידי מערכת ה-VAR והוא הבכי של כוחותינו על כך. רבותיי, הבנו! המערכת שאמורה הייתה לתקן את כל עיוותי השופטים נגדנו לא רק שלא עושה זאת, אלא גם מקפחת אותנו עוד יותר על בסיס כמעט שבועי. אשר אלון בניסיון נואש להפעיל לחץ על מקבלי ההחלטות אמר השבוע בראיון טלוויזיוני כי אלמלא כניסתה של מערכת ה-VAR לשימוש העונה, הקבוצה שלו כבר הייתה בפלייאוף העליון.

ניסיון קלוש זה התברר רק 24 שעות מאוחר יותר כלא יעיל במיוחד במשחק נגד בני יהודה בו קופחנו לכאורה על ידי מקהלת המשרוקיות. ובכלל, כידוע אנרגיה בטבע היא משאב מוגבל למדי ולכן כדאי להשקיע אותו בדברים החשובים באמת: כמו לדוגמא למצוא סולם במתחם האימונים, לטפס עליו בזהירות רעננית טיפוסית ולשלוף מן הבוידעם את קלטת המשחק הביתי נגד הפועל באר שבע רק מהעונה שעברה (טרום תקופת מערכת ה-VAR) ולראות איך קבוצת הפאר של ברק בכר עלתה ליתרון מנבדל ברור ובהמשך איך החבר'ה של מנחם קורצקי קופחו גם קופחו פעם נוספת כשפנדל ודאי לזכותם נעלם מעיני השופטים. למי שזכרונו כבר לא מה שהיה פעם, הרי תזכורת: הפועל רעננה ניצחה לבסוף את המשחק ההוא בתוצאה 1:3. כן, היא עשתה זאת למרות שעלתה למגרש כאנדרדוג מובהק, למרות שנקלעה לפיגור מוקדם ולמרות שנדפקה מהחלטות שיפוט הזויות.

בסופו של דבר הרי הכל עניין של גישה לחיים ובינינו לא צריך להיות קואוצ'ר מדופלם כדי לדעת שמחשבה מייצרת מציאות. לכן כדאי שבמועדון ידאגו לכך שבכל פעם ששחקן הקבוצה ידפדף בעיתון ויגלה כי גם השבוע נושף בעכוזו הקו האדום, מחשבותיו ייזרקו לאותו ניצחון על באר שבע ולא לנאום הפלייאוף העליון של אשר אלון מהשבוע האחרון. ובכלל, אם הסולם במתחם האימונים עדיין בהישג יד, שווה לטפס שוב לבוידעם, הרי תמיד מוצאים שם אוצרות. לכו תדעו, עם קצת מזל אולי מישהו ימצא שם סוף סוף את הניצחון האחרון שלנו בליגת העל ויסיר ממנו כבר את האבק.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר