הפועל רעננה מול הפועל כפר סבא
הפועל רעננה מול הפועל כפר סבא

לא יודעת לקחת: הפועל רעננה סיימה ב-1:1 מול הפועל כפ"ס

הקבוצה של מנחם קורצקי נותרה ללא ניצחון מהמחזור השני. קייס גאנם כבש שער בכורה העונה, אך שער שיוויון של עומר פדידה כפה חלוקת נקודות בדרבי השרון

פורסם בתאריך: 7.12.19 17:13

הפועל רעננה ממשיכה לשקוע בתחתית ליגת העל, כשסיימה היום (שבת) ב-0:0 מאכזב מול הפועל כפר סבא בדרבי השרון. הקבוצה של מנחם קורצקי, שלא ניצחה מהמחזור השני, יכולה לבוא בטענות רק לעצמה לאחר ששמטה את היתרון שהיה לה ולא ידעה להגדיל את התוצאה כשהייתה יכולה.

בדקה ה-35, כשאור דסה שלח כדור סרגל נהדר מחלק המגרש שלו ליוג'ין אנסה, שהתגבר על ג'ניה ברקמן והעביר רוחב לקייס גאנם. האחרון בעט מהאוויר כדור שפגע בגבו של טל מכלוף, הטעה את איתמר ישראלי והניסיון של אביב סולומון להרחיק תוך שימוש בידו היה מעבר לקו, 0:1 לרעננה ושער בכורה העונה לגאנם.

כפר סבא השתפרה מעט במחצית השנייה ולמרות זאת כמעט ספגה את השני מרגלי דסה, אבל איתמר ישראלי הדף. בדקה ה-61 נכנס פדידה על חשבונו של יוסף ו-50 שניות על המגרש הספיקו לו כדי להביא למפנה. בנג'מין קוקו עם בישול נהדר שלח רוחב בין שני אדומים ופדידה המשיך בנגיעה מקו החמש לרשת, קטע רצף של 572 דקות ללא שער ירוק וכבש את הרביעי שלו העונה מתוך תשעה בלבד של כפר סבא, 1:1.

פדידה כמעט ניצח בכדור חופשי במהלך האחרון בתוספת הזמן, אבל אסף צור היה במקום ושמר על נקודה שלא טובה לשתי הקבוצות.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר