המורה סוניה רוזנבלט עם התלמידים שלה מאמי"ת חברה ומשפט. קרדיט: דוברות אמי"ת
המורה סוניה רוזנבלט עם התלמידים שלה מאמי"ת חברה ומשפט. קרדיט: דוברות אמי"ת

התלמידים הפתיעו את המורה בת ה-84 מרעננה: "אני מודה על הזכות ללמד בגיל הזה"

באמי"ת חברה ומשפט חגגו השבוע יום הולדת לסוניה רוזנבלט, שציינה גם 60 שנה של לימוד מתמטיקה. "היא דוגמא עבורנו לחיים עם משמעות", אומר בוגר בית הספר

פורסם בתאריך: 14.1.20 17:30

תלמידי אמי"ת חברה ומשפט ריגשו השבוע את המורה למתמטיקה סוניה רוזנבלט במסיבת הפתעה לכבוד יום הולדתה. הטוויסט בסיפור? סוניה חגגה 84 שנים, וציינה לא פחות מ-60 שנים של לימודי מתמטיקה. כיום, גם בגילה המופלג, היא ממשיכה ללמד ולהגיש תלמידים לבגרות. בבית הספר מספרים כי סוניה בולטת בעבודתה, ותלמידים שבעבר התקשו במתמטיקה מצליחים להתקדם בעזרתה.

בצהרי יום הולדת ה-84 שחל השבוע, סוניה נקראה לכיתה לסייע לאחד התלמידים ושם חיכו לה עשרות תלמידים ובוגרים, מורים רבים, מנהל בית הספר ירון כרמי וגם ראש העירייה חיים ברוידא, שהגיע לברך את המורה הכי ותיקה בעיר. תזמורת בית הספר ניגנה, התלמידים הכינו שלטים למורה וקישטו את החדר בבלונים, המורים וההורים דאגו לכיבוד ומרק חם וירון כרמי המנהל בירך את סוניה בהתרגשות ניכרת.

"מסירותה ואהבתה של המורה הותיקה מייצרת בקרב התלמידים מחויבות ללימוד ומוטיבציה להצליח בבחינת הבגרות", אמר כרמי, "התלמידים רואים בסוניה הרבה יותר ממורה, מעריכים ומכבדים אותה".

עידן בנימני, בוגר בית הספר, בירך את מורתו הותיקה גם הוא: "בזכות סוניה לרבים מחברי לכיתה יש בגרות במתמטיקה. היא דוגמא עבורנו לחיים עם משמעות. היא דמות להערצה בשבילנו , בגיל כזה היא מלמדת ועוזרת לנו להתקדם במתמטיקה- אבל גם בהסתכלות חיובית ואחרת לחיים- אנחנו אוהבים אותה מאוד".

"כבת למשפחת ניצולי שואה, וכעולה ותיקה, את מסמלת את הציונות במיטבה", בירך אותה ראש העירייה חיים ברוידא, "במרץ בו את מגיעה מדי בוקר לבית הספר ובמסירות בה את מקדישה ימים ולילות עבור התלמידים- את נראית כמו מורה צעירה בתחילת עבודתה ולא כמורה בעלת וותק של 60 שנה. כולנו יכולים ללמוד ממך ".

סוניה הנרגשת מההפתעה סיכמה: "החיים שלי לא עברו סתם אם בגיל 84 אני זוכה לכזו אהבה. זכיתי לעלות לארץ וללמד את ילדי העם שלי. אני מודה על הזכות ללמד בגיל הזה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר