קריסטין סימון חוגגת. צילום עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל נשים
קריסטין סימון חוגגת. צילום עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל נשים

ניצחון גדול למכבי רעננה נשים: "הקבוצה שעמדה מולנו שווה לארבע עונות שלנו"

השחקניות של עדני דגן רשמו את הניצחון המרשים ביותר שלהן העונה, כשגברו על מכבי אשדוד החזקה. "זה משחק שהיינו צריכים לקבל בו 20 הפרש", אמר המאמן. "עשינו ניצחון מדהים", אמרה מורן ספיר

פורסם בתאריך: 22.1.20 15:15

קבוצת כדורסל הנשים של מכבי רעננה רשמה בראשון השבוע הפתעה ענקית, כשגברה 73:75 על מכבי בנות אשדוד מהצמרת בתום מותחן צמוד. רעננה פתחה טוב יותר את המשחק בזכות מייגן סימונס, שקלעה שתי שלשות והריצה את קבוצתה ליתרון 2:10 בדרך ל-13:23 בתום הרבע הראשון. צ'לסי הופקינס ושי דורון לחצו על הדוושה ברבע השני והובילו ריצת 0:13 של אשדוד, ובהפסקה רק 39:43 לרעננה. המומנטום של אשדוד נמשך במחצית השנייה והמהפך הושלם עם יתרון צהוב בסיום הרבע, 58:61. רעננה סירבה לוותר על המשחק, חרף יציאתה בחמש עבירות של טיאנה מולדרו, 6 דקות וחצי לסיום. הופקינס העלתה את אשדוד ליתרון 59:65, אבל שלשה של איילה רוט וארבע קליעות עונשין רצופות של סימונס – השתיים האחרונות 11 שניות לסיום, הכריעו את ההתמודדות לטובתה של נציגת השרון. מייגן סימונס וקריסטין סימון הצטיינו במשחק שיא עם דאבל דאבל לכל אחת – 25 נק' ו-11 ריב' לסימונס, 21 נק' ו-18 ריב' לסימון. עוד קלעו לרעננה: טיאנה מולדרו 16, אופיר קסטן 6, איילה רוט 3, אביטל צוובנר ומורן ספיר 2 כ"א.

שחקניות מכבי רעננה עם חיים ברוידא אחרי הניצחון. צילום: עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל נשים

שחקניות מכבי רעננה עם חיים ברוידא אחרי הניצחון. צילום: עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל נשים

"זה משחק שאם אתה מוריד את התוצאה ובוחן את הסטטיסטיקה היינו צריכים לקבל בו 20 הפרש", הודה המאמן עדני דגן ופירט: "21 איבודי כדור לעומת עשרה, 17 נק’ במתפרצות לעומת 2 שלנו ותשע שחקניות ששיחקו לעומת שבע בקושי. הקטע המדהים הוא הנחישות שעשתה את ההבדל ובסוף לקחנו החלטה לשחק אזורית, שכנראה הייתה החלטה טובה".

דגן הוותיק עבר כבר הכל בכדורסל הנשים ובין השאר הדריך את בנות אשדוד והוביל אותן לדאבל היסטורי וזכייה בגביע נוסף. למרות הוותק, את התשוקה המוכרת אי אפשר להוציא ממנו. "תמיד מרגש לנצח, ובמשחק כזה על אחת כמה וכמה", אומר המאמן. "צריכים להבין שמבחינה כספית, הקבוצה שעמדה מולנו שווה לארבע עונות במכבי רעננה, לא פחות. אתן לך דוגמה – כאשר אשדוד צירפה את שי דורון ורצתה לשחרר את נופר שלום, שאלו אותי אם אני מעוניין לצרף אותה. כשאמרו לי כמה היא מרוויחה, עניתי שכל הישראליות שלי יחד לא מקבלות את הסכום הזה ומן הסתם המהלך לא יכול היה לצאת לפועל".

על הקבוצה שלו הוסיף: "זה ניצחון של פעם ב…, כתוצאה מנחישות, רצון ומלחמה. השחקניות לא ויתרו והראו את האופי שאנחנו מקנים לקבוצה. אני מנסה כל הזמן להגיד להן שהן יכולות לנצח כל קבוצה והן האמינו בזה ולא נשברו, גם כשהיה מהפך ופיגרנו 6 הפרש שתי דקות לסיום. כשאתה מטמיע דברים באנשים, זה מרגש והרבה מעבר לכדורסל”. היה זה ניצחון שלישי לרעננה בארבעת המשחקים האחרונים ושישי העונה. במצב העניינים הזה, גם המטרות השתנו. "המטרה הראשונה הייתה להישאר בליגה ועכשיו היא הפכה להיות הגעה לשש הראשונות ולפלייאוף. עם האוכל בא התיאבון", סיכם דגן.

"אנחנו שמחות מאוד על הניצחון והרגשנו שאנחנו יכולות לעשות את זה", הוסיפה השחקנית מורן ספיר. "ידענו שאשדוד קבוצה טובה, אבל עשינו ניצחון מדהים ואנחנו מאמינות שאפשר להמשיך לנצח ולהגיע לפלייאוף העליון". בשני הבא תפגוש הקבוצה בחוץ את מכבי חיפה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר