איבונה ווליגרה. צילום: אלון חם, באדיבות מכבי רעננה

"רעננה זו עיר של ספורט, אני רוצה שהאולם כאן יהיה מלא"

מאמנה החדש של מכבי רעננה בכדורעף נשים, ישראל אשר, רוצה לקבל תמיכה מהקהל המקומי לקראת העונה הקרובה: "רוצים להגיע לפלייאוף העליון". שתי זרות חתמו, בקבוצה מחכים לתשובה מגל לנדר

פורסם בתאריך: 25.7.17 12:32

אחרי עונה שהסתיימה במקום השישי והדחה בשלב רבע גמר גביע המדינה, קבוצת הנשים בכדורעף של מכבי רעננה נמצאת בשלב ההכנות לקראת העונה הבאה. הקבוצה צפויה לשנות את פניה העונה מקצה לקצה, כאשר נכון לכתיבת שורות אלו רק שלוש שחקניות מהעונה שעבר אמורות להמשיך במועדון גם בעונה הקרובה – הקפטנית איבונה ווליגרה, פולינה מליק ואנה כהן. מאמן הקבוצה יהיה ישראל אשר. "אנחנו כרגע בשלבי התארגנות והחתמת שחקנים", עדכן המאמן, תושב רעננה בעשרים השנים האחרונות, שהדריך את עירוני קרית אתא בעונה שעברה.

בין השחקניות החדשות אפשר למצוא את אורן עובדיה שחקנית האמצע ובנוסף אליה שתי שחקניות זרות – מוסרת ברזילאית בשם ברונה למוס ושחקנית אמצע אמריקאית, תאי ריצ'רדסון. עוד הצטרפו, שירה להב ששיחקה באבן יהודה ושייכת לנבחרת ישראל, ולוליטה סמולנסקי, שהייתה באקדמיה של וינגייט ונסעה לארצות הברית לשנתיים. בקבוצה מחכים לתשובה מגל לנדר, ששיחקה בעונה שעברה בקבוצה כשחקנית מושאלת מכפר סבא. במועדון טוענים כי החתימו שחקנית ישראלית נוספת, אך הם מעדיפים לשמור על שמה בדיסקרטיות בשלב הזה, מכיוון שהיא טרם קיבלה את השחרור מהמועדון שלה.

"עברתי כמה שנים בכדורעף הישראלי, אנחנו רוצים להיות יותר טובים משנה שעברה", אומר אשר. "אנחנו רוצים לנסות ולהיכנס אחרי הרבה שנים לפליאוף העליון בסיום הליגה הסדירה, לנצח את הקבוצות שהן פחות או יותר בתקציב שלנו כמו חדרה ותל אביב, ולהוציא את הנשמה לקבוצות היקרות כמו כפר סבא, חיפה וקרית אתא. כמובן שיש לנו מטרה גם להינות והמטרה המרכזית היא לקדם את השחקניות הישראליות".

"אם הקבוצה תצליח, אני אהיה מבסוט", הוסיף המאמן. "אין לי מטרה שאני יכול להצהיר עליה. אני רוצה לקדם את המועדון. חשוב לנו שקהל יגיע ויראה את הקבוצה ובכמויות גדולות. אני רוצה שהקהל יהנה מהקבוצה, הייתי רוצה שהאולם יהיה כאן מלא כי רעננה זו עיר של ספורט. זו אחת מהשאיפות שלי, כי כדורעף זה משחק מאוד מהנה ואני כמאמן אשמח שידברו על הקבוצה רק דברים חיוביים".

למועדון יש מעטפת רפואית מכובדת הכוללת פיזיותרפיסט וקליניקה לפציעות חמורות. הקבוצה תשחק ותתאמן באולם "פעמונים", והמשחקים ייערכו בימי שיש בצהריים. "כמות הקבוצות בליגה עדיין לא סגורה וברגע שהדבר ייקבע נדע לתכנן טוב יותר את המטרות שלנו", אמר המנכ"ל דרור גורן. "גם שיטת המשחקים תקבע בימים הקרובים על ידי איגוד הכדורעף ואז נדע להעריך טוב יותר. אנחנו רוצים להתברג בחלק העליון של הטבלה".

בקבוצה בודקים את האפשרות לקיים מחנה אימונים. "זה מגבש מאוד מקצועית ומועיל לרוח של הקבוצה. ארבעה ימים ביחד יכולים לתרום מקצועית ולתת לנו דחיפה", אמרו במועדון. בסוף חודש אוגוסט הקבוצה תפגש לראשונה למפגש היכרות חברתי והבנות תכרנה אחת את השנייה ואת המטרות של הקבוצה. יום לאחר מכן הבנות יתחילו את אימוני הקבוצה לעונת 17/18. הליגה אמורה להתחיל ב-13.10, אך רוב הקבוצות ביקשו להתחיל את הליגה שבוע לאחר מכן, עקב חג הסוכות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר