ציור של אהרון ציגל. צילום באדיבות דוברות עיריית רעננה
ציור של אהרון ציגל. צילום באדיבות דוברות עיריית רעננה

חגיגה לעיניים: תערוכה חדשה לצייר, תושב העיר, אהרון ציגל

פורסם בתאריך: 29.7.17 17:44

“כל תערוכה היא כמו לידה”, מספר אהרון ציגל, תושב רעננה, כשבוע לפני פתיחת התערוכה בגלריה על האגם בו יוצגו ציוריו. את התערוכה אוצר עמנואל קיפניס, אמן ידוע בזכות עצמו וחבר קרוב של ציגל מזה שנים. ציגל הציג את ציוריו בתערוכות ברחבי הארץ וגם בחו”ל ולמרות זאת הוא מודה כי הוא מתרגש במיוחד לקראת התערוכה בעיר מגוריו.
יצירותיו של ציגל נמכרו בבתי המכירות “מצא”, “האמרסייט”, “מונטיפיורי” ו”תירוש”. כבן להורים ניצולי שואה הוא גדל בצל החוויות שחוו הוריו במהלך המלחמה, וכבר כילד נשבע שהוא ירחק ממצב הרוח הקודר שבו היו שרויים הוריו. כילד, הוריו התעקשו שירכוש מקצוע ולא יתעסק ב”תחביב” ולכן כמקצוע בחר בדבר הקרוב ביותר לציור, עיצוב גרפי ודפוס. לאחר שהשתחרר מהצבא הקים ציגל בשנת 1969 את “קרטופוט”, בית דפוס עצמאי בתל-אביב. בעבודה זו הוא יצר קשרים עם מיטב האמנים והציירים בישראל ויצר עבורם ליטוגרפיות בעבודה משותפת עמם. הציור תמיד היווה חלק בלתי נפרד מחייו והוא החליט ללמוד אומנות וציור באופן עצמאי. כיום מצייר ציגל את ארץ ישראל היפה, נהר הירדן, ים כינרת והים התיכון, רחובות יפו ונופי והרי הארץ שהוא כל כך אוהב.
פתית התערוכה תתקיים במוצאי שבת (5.8) בשעה 20:30 בגלריה על האגם. התערוכה תוצג החל מה-1.8 בכל יום בין השעות 13:00-10:00, 22:00-17:00.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר