עיריית רעננה צילום עזרא לוי
עיריית רעננה צילום עזרא לוי

לראשונה: חברי המועצה יקיימו ישיבה באופן מקוון

תחילה תוכנן שחברי המועצה יקיימו ישיבת עדכון עם בכירי העירייה, בשני סבבים. חלק מחברי המועצה מתחו ביקורת על פיצול הישיבה, והוחלט לאחדה לישיבה אחת עם כל חברי המועצה

פורסם בתאריך: 22.3.20 17:45

מחר בבוקר תתקיים לראשונה ישיבת עדכון של חברי המועצה באופן מקוון, זאת בשל ההגבלות של משרד הבריאות שלא מאפשרות קיום ישיבת מועצה באופן פיזי. יש לציין כי הישיבה שתתקיים מחר לא נחשבת לישיבת מועצה מן המניין, אלא לישיבת "עדכון תמונת מצב" ברעננה.

תחילה הישיבה תוכננה להתחלק לשניים. כאשר בכל אחד מחלקי הישיבה ישתתפו מחצית מחברי המועצה בשיח ודיון על המצב הנוכחי, לצד הגורמים המקצועיים בעירייה, בין היתר קב"ט העירייה, היועצת המשפטית וגזבר העירייה. חבר המועצה יקי ודמני טוען כי הישיבה מתקיימת בעקבות פנייתו, בעירייה דוחים את הטענה וטוענים כי הישיבה הייתה מתוכננת להתקיים עוד לפני פנייתו של ודמני, ביוזמת העירייה.

חלק מחברי המועצה, הגיבו במחאה על ההחלטה לפצל את הישיבה. "אני שמח שקבעו את ישיבת המועצה שאני מבקש כבר מעל שבוע ימים", אומר חבר המועצה יקי ודמני, "הרעיון לחלק את ישיבת המועצה לשניים, הזוי ולא מקובל גם בחברות פי עשר ופי עשרים גדולות מעיריית רעננה".

"זו שעת חירום ואני בטוחה שזה לא רצון של בודדים לשמוע את הערותיהם של כל חברי המועצה", הגיבה על הנושא חברת המועצה אנה פוזמנטיר.

"כוחנו באחדותנו. אלו לא ימים פשוטים, אנו מצויים בתקופה המאתגרת והקשה בתולדות המדינה בתחום הבריאות והערבות ההדדית. אני מציע שראש העיר יפעל למנות את יקי ודמני כאחראי על הקשר בין הנהלת העיר למועצת העיר, ולהיות איתו בקשר שוטף ויומיומי לטובת תושבי העיר. לא יתכן ולא תקין ששבעה מחברי מועצת העיר שאינם נמנים על ״הנהלת העיר״ לא מעודכנים בזמן אמת על כל פעילויותיה של העירייה בשעת החירום שבה אנו מצויים", הגיב חבר המועצה אלי אלוש.

לאחר פניות מצד חלק מחברי המועצה, הוחלט לאחד את שתי הישיבות לישיבה אחת עם כל חברי המועצה.

מעיריית רעננה נמסר בתגובה: "עיריית רעננה משמשת מודל לחיקוי על ידי רשויות מקומיות בהתנהלות השוטפת בעת הזו של משבר הקורונה. ראש העיר מקפיד על נושא השקיפות. בהנחייתו זוכים כל חברי המועצה, קואליציה ואופוזיציה לעדכון דו יומי מפורט ומקיף של כל הצעדים וההחלטות המתקבלים בהערכות המצב העירוניות בו שותפים שלושת סגני ראש העיר, חברי מועצה מהנהלת העיר וראשי האגפים בעירייה. המידע וההחלטות מפורסמים באופן שוטף גם לכלל הציבור באתר העירייה וזוכים לתגובות אוהדות מהציבור. כל פנייה של חבר מועצה לראש העיר והנהלת העירייה, נענית בהרחבה ובמלוא השקיפות. אנו גאים על כך".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר