רחוב אחוזה למצולמת אין קשר לכתבה
רחוב אחוזה למצולמת אין קשר לכתבה

חודש מרץ האיום: שיעור המובטלים ברעננה קפץ פי תשעה ביחס לינואר

לפי נתונים של שירות התעסוקה שיעור דורשי העבודה ברעננה בחודש מרץ האחרון עומד על 18.4 אחוז, עלייה של 16.5 אחוז ביחס לינואר השנה

פורסם בתאריך: 6.4.20 16:46

בעקבות משבר הקורונה שפגע קשות בשוק העבודה בישראל שיעור המובטלים ברעננה בחודש מרץ האחרון עומד על 18.4 אחוז. כך על פי נתוני שירות התעסוקה. זו עלייה של 16.5 אחוז ביחס לינואר האחרון, אז היה שיעור המובטלים בעיר 1.9 אחוז. במרץ 2019 שיעור המובטלים מקרב תושבי רעננה גם עמד על 1.9 אחוז.

גם בהרצליה השכנה אחוז המובטלים עלה משמעותית במרץ ל-19.2 אחוז ביחס לינואר האחרון, אז היה אחוז המובטלים בעיר היה 2.2 בלבד.

הערים שבהן שיעור האבטלה הגבוה ביותר בישראל בחודש מרץ הן אילת (69.3 אחוז), ביתר עילית (52.1 אחוז), נצרת (46.6 אחוז), מודיעין עלית (34.9) ובני ברק (33.4).

שכירים רבים הוצאו לחל"ת והגישו תביעה לדמי אבטלה מהמשרד לביטוח לאומי, אך יש גם הרבה עצמאיים שמצאו את עצמם ללא תעסוקה ונאלצו לסגור את עסקיהם, הוציאו עובדים לחל"ת ואינם יודעים כיצד יוכלו לעמוד בתשלומים העתידיים, בהם תשלומי ארנונה, שכירות ותשלומים לספקים. המדינה מצדה אמרה שתיתן להם מענה ואף לפני החג, אך לאף אחד לא ברור אם יהיה זכאי למענק מהממשלה ומתי הוא יתקבל והאם יבוטלו תשלומי הארנונה ואחרים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר