בית האבות "עמל בשרון", צילום עמל בשרון

"הבטן שלי מתהפכת מפחד". משפחות של דיירים בבית האבות בו התגלו מקרי קורונה בחשש גדול

בעקבות גילוי 22 חולים בבית האבות "עמל בשרון" בעיר, יבצע פיקוד העורף הבוקר חיטוי במקום. ראש העירייה חיים ברוידא פנה לשר הבריאות ולמנכ"ל משרד הבריאות בבקשה לערוך בדיקות לכל דיירי בתי האבות בעיר

פורסם בתאריך: 12.4.20 09:07

בעקבות אבחונם של 22 דיירים בבית האבות "עמל בשרון" ברעננה בנגיף הקורונה, הודיע פיקוד העורף כי היום יבצע חיטוי במקום, בנוסף לצעדי הזהירות בהם נוקט בית האבות כדי למנוע את התפשטות המחלה. נזכיר כי אמש הודיעו בבית האבות שבעקבות בדיקות קורונה שבוצעו ל-512 הדיירים ו-170 אנשי הצוות, נמצא כי 22 מהדיירים חולים בנגיף הקורונה. הדיירים הועברו למחלקה 3 בבניין, מחלקת תשושי נפש, לשם בידוד. אנשי הצוות שבאו איתם במגע בשבועות האחרונים נשלחו גם הם לבידוד, כאשר חלקם נשלחו לבידוד ביתי, וחלקם לבידוד במחלקה 3. בבית האבות מספרים כי בית החולים "תל השומר" ליווה אותם בתהליך הקמת המחלקה המבודדת, וממשיך ללוות אותם כיצד לנקוט בכל אמצעי הזהירות כדי למנוע המשך הדבקה.

22 דיירים בבית אבות ברעננה נמצאו חולים בקורונה

למרות זאת, בחלק ממשפחות הדיירים מביעים חשש בעקבות המצב. "אני די מפחדת, אצלי זה בעיה למצוא מקום אחר כי בעלי חולה, הבטן שלי מתהפכת מפחד, אני לא יודעת מה לעשות", אומרת אשתו של אחד הדיירים בבית האבות, "אני מפחדת שהוא יידבק מקורונה, כי זה מוות בטוח בשבילו. מערכת החיסון שלו היא מאוד חלשה".

בתוך כך, ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, פנה במכתב לשר הבריאות יעקב ליצמן ולמנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב, בבקשה לערוך בדיקות לכל דיירי בתי האבות בעיר. נזכיר כי מלבד בית האבות "עמל בשרון", ישנם עוד ארבעה בתי אבות לפחות ברעננה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר