ודמני וברוידא לאחר אישור מינויו של ודמני למשנה לראש העיר
ודמני וברוידא לאחר אישור מינויו של ודמני למשנה לראש העיר

ודמני נגד ברוידא: "אני גאה בהחלטתי לתמוך בהפחתת הארנונה לתושבים"

חבר המועצה יקי ודמני ביקר את ראש העירייה בפוסט שפרסם. לצומת השרון הוא אומר: "מדובר בצעד ערכי, העירייה חייבת להיות קשובה ולקלוט את המצוקה של התושבים"

פורסם בתאריך: 14.5.20 16:51

חבר המועצה יקי ודמני פרסם בקבוצות הפייסבוק השונות ברעננה פוסט בו ביקר את ראש העירייה, חיים ברוידא. זאת על רקע ההצעה להפחית את הארנונה לתושבים מעתה ועד סוף השנה. בתחילת הפוסט טוען ודמני כי מאחר וברוידא "מתעקש לא לקיים ישיבת מועצה, (בינתיים נקבעה ישיבה ל-27 לחודש) והוא ממשיך לעדכן את תושבי ותושבות רעננה ברשתות החברתיות, הוא החליט להעיר לו באותה מדיה".

ודמני התפטר בדצמבר האחרון מתפקיד המשנה לראש העירייה, ובחודש מרץ עזב את הקואליציה. את דבריו פותח ודמני בהתייחסות לתגובת ראש העיר בנושא דירוג האשראי ו"הסרת האיום למעמדה של רעננה כ"עיר אתנה" שהתפרסם בצומת השרון בכתבה שדנה בוועדת הכספים.
ודמני כותב: "ב -9 מאי ועדכנת את כל תושבי רעננה בפוסט לגבי דירוג האשראי של העיר ועל "הסרת האיום למעמדה של רעננה כ"עיר איתנה". ובכן, אין קשר בין דירוג אשראי לבין סטטוס של עיר איתנה. דירוג האשראי מייצג יכולת של ארגון לעמוד בהתחייבויותיו והגדרת עיר איתנה נגזרת מעמידה בתקציב. לאור האמור לעיל, מן הראוי שהפוסט השגוי שעליו אתה חתום יתוקן מיד ולא יטעה את התושבים שכן, בדיווחים כספיים אין מקום לטעויות והטעיות. מוזר שאיש מהאנשים שמקיפים אותך לא מצא לנכון להעיר לך על הטעות. אשמח מאוד להיווכח שטעיתי אם יתברר שקיים אישור רשמי של משרד הפנים. לי, כיו"ר וועדת הכספים לא ידוע על אישור כזה".

עוד הוא מתייחס לתגובה של דוברות העירייה: "דוברות העירייה תקפה אותי מטעמך על כך שבינואר 2019 הצבעתי בעד העלאת הארנונה וכעת הייתי בעד הביטול חלקי של ההתייקרויות". ודמני מסביר: "עברו 17 חודשים בין שתי ההחלטות הנ"ל. צריך להיות אטום שלא להבין שהעולם השתנה ולא יחזור למה שהיה בטווח הקצר לפחות. באפריל השחור מספר העסקים שלא שילמו כלל לעובדים גדל פי שלושה. מכת קיצוצי השכר תבוא לידי ביטוי בתלושים של החודשים הבאים. אחוז האבטלה עלה לשיא של כל הזמנים. אני גאה על השינוי שהצגתי בעמדתי".

בהמשך הוא מציין: "מדהים שחברי קואליציה שכרגע לא אנקוב בשמם שפנו אלי ביוזמתם ( ביוזמתם!!) לפני וועדת הכספים והביעו תמיכה במהלך הצביעו הפוך".

ודמני מסביר את עמדתו ומציין: "ביטול ההתייקרות ( 3.5%) מ-1 אפריל עד סוף השנה, לפי הצעתי, היה עולה לקופת העירייה כ 7.5 מיליוני שקלים". עוד הוא טוען כי ב-2019, השנה הראשונה לכהונת ברוידא כראש עירייה, גדלו הוצאות השכר של עיריית רעננה בהשוואה ל-2018, ב-28 מיליון שקלים ובסעיף זה הייתה חריגה.

ודמני מסכם: "המספרים מדברים בעד עצמם. כל מילה נוספת מיותרת. ישפוט הציבור , איש איש לפי הבנתו ומצפונו".
לצומת השרון הוסיף ודמני: "כשליח ציבור, כיו"ר וועדת הכספים שהנתונים ברובם ידועים לי, לא יכולתי לעבור לסדר היום ולהשלים עם מצב שבו הנטל נופל רק על התושבים, כאשר רמת ההוצאות של העירייה רק עולה. ההחלטה לתמוך במהלך שישנה את מאזן הנטל בין התושבים להוצאות העירייה הייתה מחוייבת ואני גאה בהחלטה זו. רק מי שניהל בחייו משברים ועבר אותם יחסית בהצלחה יכול להבין מדוע צריך לשנות החלטות על ציר הזמן ועד כמה זה לא קל. מדובר בצעד ערכי שבו העירייה חייבת להיות קשובה ולקלוט שינויים סביבתיים ומצוקה של תושבים ואין לו כל קשר וחצי קשר להשתייכותי למחנה כזה או אחר במועצת העיר".
מעיריית רעננה לא נמסרה תגובה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר