צילום אילוסטרציה אייל טואג
צילום אילוסטרציה אייל טואג

בגלל שהעובדות בחל"ת: עשרות צהרוני יול"א ברעננה לא נפתחו

חלק גדול מעובדות גני היול"א יסיימו את החל"ת רק בהמשך. ועד הורי הגנים דורש מהעירייה לפתור את הבעיה

פורסם בתאריך: 18.5.20 19:05

רק 47 מתוך 78 צהרוני יול"א, נפתחו ברעננה, ושאר 31 הגנים פועלים במתכונת רגילה עד 14:00 בלבד. זאת מאחר ולעירייה אין מספיק כוח אדם. הורים מציינים שנאמר להם כי הסיבה היא שהעובדות יצאו לחל"ת ורק ביום שלישי ה-19.5 (מחר) הן יסיימו את החל"ת ולכן ככל הנראה יחזרו לפעילות רק למחרת, ביום רביעי ה-20.5. הסיבה שהעובדות לא חזרו מוקדם יותר, היא שאם הן לא יסיימו את תקופת החל"ת, הן יאבדו את הזכויות שלהן.

"זו בעיה מאוד גדולה שהעירייה לא פתחה את כל הצהרונים", אומרת אחת האמהות, "אנחנו לא יכולים לחזור לעבוד, מאחר וצריך לאסוף אותו בשעה 14:00 שזה אומר שכבר בשעה 13:00 צריך לצאת מהעבודה. אחרי ששמתי בגן בשעה שמונה, זה לא בדיוק ריאלי. אני מבינה את הצד של הסייעות, אבל העירייה היתה צריכה למצוא פתרון, כמו שמצאה לצהרונים שכן נפתחו".
מהנהגת הורי גני הילדים נמסר: "עיריית רעננה פתחה כיום בסך הכול 47 גנים במודל יול"א מלא ואנו מצפים שהעירייה תפתח את שאר הגנים ללא שיהוי וללא דיחוי. כאשר הגנים הללו אינם פתוחים המשמעות הינה שהורים ב-30 גנים לא מסוגלים לחזור להשתלב במשק, לחפש עבודה ולהתחיל להשתקם מהמצב שנכפה עליהם עקב הקורונה. ילדי 30 גנים אינם במסגרת שלה הם זכאים ועליה חתמו הוריהם. פנינו לעירייה לקבל צפי ברור לפתרון כל הבעיות ואנו עוקבים מקרוב אחרי הנושא".
תגובת העירייה:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר